9404
Sök

Realcar.se svarar ej?

Tekniker
552 Inlägg
9 januari 2014
Trådstartare
Tjena, tänkte höra om någon handlat från realcar.se nyligen och vet vad som gäller. Har beställt en frontläpp men det verkar inte som att den är skickad än och det står på deras hemsida att de bytt ägare vilket gör att vissa fördröjning kan ske. Jag betalade dock denna redan den 23/12. Jag har hittat lite olika nummer på nätet men inget verksr funka och svar på mejl har jag ej fått. Någon som vet hur jag får tag på dem eller om det blivit liknande för en annan? Blir lite orolig då jag måste ha fronten inom tidsram.

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre

1 863 Inlägg
9 januari 2014
Har för mig att Stefan Elg här på Garaget har nåt med dom att göra. Prova PMa honom.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Tekniker
552 Inlägg
9 januari 2014
Trådstartare
Tänkte mer på företaget. Känns lite dumt att ta kontakt med någon privat på sidan av istället för att få kontakt med själva företaget

Men tack för tipset
Senast redigerat av TL_Lifestyle (9 januari 2014)

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
9 januari 2014
realcar är sålt till Norge, det kan medföra lite förseningar i leveranser?
Men konstigt att ingen har hört av sig till dig =/

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

237 Inlägg
9 januari 2014
Haha, jag beställde i juni en vinge till min förra bil därifrån. Skulle ta cirka en månad för leverans.
Sålde bilen efter 2 månader och hade då inte sett röken av någon vinge, skrev då till dem och avbeställde (Hade inte betalat den) p.g.a. dröjsmål. Fick inget svar på mitt mail.

Fan ta dem om vingen dyker upp nu ett halvår senare.

KHRacing
9 januari 2014
666_Beast skrev:
Har för mig att Stefan Elg här på Garaget har nåt med dom att göra. Prova PMa honom.

Inte nu längre alls.

Tekniker
552 Inlägg
9 januari 2014
Trådstartare
Oj jag har ju betalat och fått orderbekräftelse mm. Vet ni när det blev sålt?

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad

4 767 Inlägg
9 januari 2014
Dom har ju inga kontaktuppgifter alls på hemsidan vilket är lite oroveckande. Ingen adress, inget orgnr, inget telenr hmm

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Vettemannen
9 januari 2014
Erick skrev:
Dom har ju inga kontaktuppgifter alls på hemsidan vilket är lite oroveckande. Ingen adress, inget orgnr, inget telenr hmm

Hittade detta: http://realcar.se/index.php?controller=contact och e-post info@realcar.se

/Benny

Sök