en kompis som dekaltrimmar ok eller inte?

Kettunen
5 maj 2007 ·

cebT skrev:
jag måste säga att dekaler sätter man ändast på stylade bilar, trimmade bilar som man vet har bra drag i sig.. kan tyvärr inte tänka mig en rosthög med dekaler på sig och som med en lång raksträcka äntligen når 120km/h.

dekaler ska man inte ha allt för mycket heller.. och de måste ju passa med bilen

Firmabil då???

Hee-Maan
5 maj 2007 · 3 113 Inlägg

Kettunen skrev:

cebT skrev:
jag måste säga att dekaler sätter man ändast på stylade bilar, trimmade bilar som man vet har bra drag i sig.. kan tyvärr inte tänka mig en rosthög med dekaler på sig och som med en lång raksträcka äntligen når 120km/h.

dekaler ska man inte ha allt för mycket heller.. och de måste ju passa med bilen

Firmabil då???

då ska man ju sponsra sin firma wink då behöver man inte mer dekaler på den om man nu får en riktigt ny personbil..

Semper Fi
Kettunen
5 maj 2007 ·

cebT skrev:

Kettunen skrev:

cebT skrev:
jag måste säga att dekaler sätter man ändast på stylade bilar, trimmade bilar som man vet har bra drag i sig.. kan tyvärr inte tänka mig en rosthög med dekaler på sig och som med en lång raksträcka äntligen når 120km/h.

dekaler ska man inte ha allt för mycket heller.. och de måste ju passa med bilen

Firmabil då???

då ska man ju sponsra sin firma wink då behöver man inte mer dekaler på den om man nu får en riktigt ny personbil..

Joo det är ju så sant smile Men kan ju vara snyggt med någon liknande tribal runt själva firma märket med. Men det är ju beronde bil

MawE
5 maj 2007 · 517 Inlägg

såg en som skrivit Caddylack på sin rostiga caddy.. de kallar jag dekaltrimma.. höhö!

Jag plockade bort gti märket på mig golf.. roligare utan..

/Martin - Wolfsburg GTI
Volkswagen Golf GTI "Joanne" (2003)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
5 maj 2007 · 13 736 Inlägg

jag har riktig dekal trim på min 745:A står 940 2.3se på skuffen på den ;-)

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
CoSmoZ 2lateuloose
5 maj 2007 · 543 Inlägg

har man inte pengar är det väl ett lätt sätt att få något att se värre ut en det är ..!!!
tyvärr ganska vanligt! men kopior finns ju överallt så det är ju lite upp till var & en!

Men om jag fick välja så är en grym sleeper "the shit"

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
262turbo
5 maj 2007 · 1 004 Inlägg

varför göra reklam för något man har köpt?... tycker det tar emot att köpa en mat kasse med reklam på smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Decibel
5 maj 2007 · 2 911 Inlägg

Det finns ju olika typer av dekaltrimning.

1: Fantasimänniskorna, massa dekaler på märken dom knappt vet vad det är utan att ha det i bilen.

2: Folk som verkligen har prylarna (oftast billigaste varianten) i bilen och hänger på dekaler för att få större sno...

3: Folk som seriöst byggt sina kärror där dekalerna är en del av temat.


Dekalerna säger ju ingenting om bilen går bra eller inte, för min del är det en del i temat på hela bygget, det kommer alltid finnas bilar som kör ifrån dig, oavsett om du har dekaler eller inte.

Själv är jag dekalfri just nu, mycket skojjigare smile

Senast redigerat av Decibel (5 maj 2007)

Maizer
5 maj 2007 ·

Jag kan inte riktigt förstå varför man ska sätta massa klistermärken, varför vara en reklampelare när man inte ens blir sponsrad?

terazzi
5 maj 2007 ·

Bara larvigt om man inte har sakerna som man har dekaler på tycker jag!!
Men sponsrade bilar ska ha..

loudness
5 maj 2007 · 4 554 Inlägg

jag sätter inte en dekla på min utan att jag måste för spons om de skulle bli så, mao jag tänker inte köpa nån dekal för att ha på bilen

mondeofin
5 maj 2007 · 217 Inlägg

gratis reklam på sin bil nej tack

Honda CR-V (2011)
Mattias_Kungsbacka
5 maj 2007 · 332 Inlägg

det finns ju olika dekaler man kan ju bara ha en tribal på... man måste ju inte ha styling/trim företags dekaler på bilen.... vet inte vad jag vill säga med detta men jag sj gillar inte dekaler på bilar om det inte är D1 bilar dom ska vara full smäckade av dekaler wink

lingua
5 maj 2007 · 2 271 Inlägg

Dekaler är ju också ett skönt sätt att säga "titta på mig" till tjuvar hmm

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Waho Allmänt Jobbig
5 maj 2007 · 1 200 Inlägg

Beror helt på vad du sätter på bilen tkr jag, sätter du ett säg "Kicker" märke i bakrutan för att du är nöjd med dina högtale/basar så vad spelar de för roll?
Men när det kmr folk och har NOS över hela bilen har det gått för långt.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang