11772
Sök

Någon som är duktig på att tona rutor? sthlm området

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
8 mars 2014
Trådstartare
Tjena. Jag vill planerat att tona min Alfa Romeo under nästa månad och söker någon som kan göra detta för en summa under 1500kr. Jag hade en kille som skulle gjort det förra våren men sedan när dagen närmade sig ändra han sig och bestämde sig för att sluta tona bilars rutor så det blev aldrig nån film på bilen. Har kollat runt efter det och en firma ska ha över 2500kr trots att jag har egen film sad.. Filmen jag har är proffsfilm Johnson från USA och den ska vara vad jag hört bra , tog 20% dvs rätt mörkt.

Finns det någon i sthlm området som är duktig som kan utföra detta jobb för en rimlig summa?, det måste bli bra och jag vill att du är ärlig och gärna har bilder att visa upp vad du gjort för bilar tidigare.

Hör gärna av dig om du känner dig utmanad. Allt kommer vara preparerat med borttagna säten och hatthylla.

Bilen ska ställas ut på skokloster 1 Maj som är Sveriges största italienska motorträff! i utbyte kan detta också ses som sponsoring där jobbet utbyts i form av reklam på bil.
Senast redigerat av Consan (8 mars 2014)

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
8 mars 2014
Kan vara svårt att hitta någon som kan ta på sig att det ska bli 100% bra med din egen film. Oftast så jobbar man med det märke eller en produkt man känner sig bekväm med. Men borde väl finnas någon som kanske brukar köra med ditt märke

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
8 mars 2014
Trådstartare
t_one21 skrev:
Kan vara svårt att hitta någon som kan ta på sig att det ska bli 100% bra med din egen film. Oftast så jobbar man med det märke eller en produkt man känner sig bekväm med. Men borde väl finnas någon som kanske brukar köra med ditt märke

okej , om så är fallet så får man i värsta fall då köra med den film personen känner sig tryggast med smile jag är öppen för förslag och det mesta går ju att diskutera fram smile

6 749 Inlägg
8 mars 2014
Kollat med Solfilms center i Globen/Slakthusområdet?

De tonade rutorna på min gamla 159a. smile

De/Dem

1 354 Inlägg
8 mars 2014
Kolla med Ryds Glas! Blev galet nöjd när dom filmade min Audi. Dyrt var det inte heller, ska du ner på dom priserna får du skaffa solarplexius plexi film om ingen tar det som ett "kvällsjobb" skulle jag gissa hmm

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
8 mars 2014
Trådstartare
Tack för tips. kvällsjobb är inget hinder för mig men känns lite B att fråga de över tel om man ringer firmor ! Därför hade det ju varit kalas om någon utbildad här skulle kunna tänka sig att ta an det.

Solaplexius har jag testat och det är nog sämsta skräp jag testat någonsin tongue

1 354 Inlägg
8 mars 2014
Consan skrev:
Tack för tips. kvällsjobb är inget hinder för mig men känns lite B att fråga de över tel om man ringer firmor ! Därför hade det ju varit kalas om någon utbildad här skulle kunna tänka sig att ta an det.

Solaplexius har jag testat och det är nog sämsta skräp jag testat någonsin tongue

Visst är det värdelöst om man är kräsen och använder bilen vintertid, relaterade bara till priset du ville komma ner till big_smile

Sök