BIMMERS OF SWEDEN Träff på Mantorp! Karavan från Skåne !

Kaleta Yeah buddy!
23 maj 2014 · 113 Inlägg

Jag kommer att köra från Löddeköpinge.. Hur många ska jag invänta där? Kommer ni från malmö att köra upp i lödde till shell?  Annars får ni gärna smsa när ni kör förbi så jag/vi kan haka på

BMW e39 525i "Hinken" (2002)
enzo666
23 maj 2014 · 8 Inlägg

Taggad som atan!  Står i Ljungby innan klockan 06 och inväntar karavan. Ses snart!

Renault Clio R.S. Trophy "Trophy" (2015)
Beemerloover The Real Team
24 maj 2014 · 235 Inlägg

Då det blev fel i hyllinge eftersom att TS åkte tidigare.  Vi körde ifrån hyllinge 4.15 så kör direkt till ljungby ni som kommer söder om helsingborg...

Hoppsan hur fan gick det här till !
Kaleta Yeah buddy!
24 maj 2014 · 113 Inlägg

Lugna er lite grabbar.. Vi e redan tidiga.. Och vi splittras

BMW e39 525i "Hinken" (2002)
Beemerloover The Real Team
24 maj 2014 · 235 Inlägg

Jag vet vi stannar som planerat i ljungby. Blev helt galet i hyllinge 110kmh kör vi på?

Hoppsan hur fan gick det här till !
Kaleta Yeah buddy!
24 maj 2014 · 113 Inlägg

Ja kör 110.. Vem e d som leder

BMW e39 525i "Hinken" (2002)
Linderemil
25 maj 2014 · 127 Inlägg

Mycket bilar som tågade från Jönköping men vad hände? Så fort folket kom ner på E4 så vart de 120 blås direkt bland de första 25 bilarna? Blev stora luckor direkt, lite synd då vi va så många och kunde ha en fet karavan hmm
Tips till nästa ggn: åka mellan rondellerna på A6 för att man ska komma ut från parkeringen utan luckor och sen hålla samma hastighet hela vägen, så kommer de bli fint!!

"Stance"Projekt: Nissan Sunny coupé
Hootski
25 maj 2014 · 7 Inlägg

Hoppas alla klara sig hem i regnet, och hoppas alla hade det trevligt fast det börja regna.
Linderemil.. det blev lite mer än 120 blås wink Men lite synd att vi splittrades direkt, men brukar det inte bli en snabb och en långsam karavan?

Linderemil
25 maj 2014 · 127 Inlägg

Blir det säkert, frågan är bara varför? Känns lite onödigt, på Mantorp är de ju liksom inte bra/dåliga platser så kvittar ju i princip när man kommer dit, roligare med en stor karavan som ligger lagligt och är lätt att hålla ihop smile

"Stance"Projekt: Nissan Sunny coupé
Beemerloover The Real Team
26 maj 2014 · 235 Inlägg

Vi som höll täten upp upp till jönköping låg i 120kmh  i flesta fall men vissa va rädda för att gasa verkar det som  så det blev stora luckor. Då sket vi i det efter jönköping och körde om alla. och körde mellan 150-300 kmH och kom upp till mantorp snabbt och det va det värt smile slapp all kö

Hoppsan hur fan gick det här till !
BRINK "There can only be One... "
26 maj 2014 · 43 Inlägg

Beemerloover skrev:
Vi som höll täten upp upp till jönköping låg i 120kmh  i flesta fall men vissa va rädda för att gasa verkar det som  så det blev stora luckor. Då sket vi i det efter jönköping och körde om alla. och körde mellan 150-300 kmH och kom upp till mantorp snabbt och det va det värt smile slapp all kö

300? Fan du får nog kolla mätaren! Så jäkla fort gick det väll inte? Kollade inte så noga ifs men ändå...

F.ö. Så tyckte jag tvätten va värdelös...(första gången jag va på BoS) o hade jag vetat hade jag kört till Preem direkt... Inget som ska uppgraderas till nästa år? ;-)

- Live On The Edge -
BMW E38 750iA "V12" (1999)
Linderemil
26 maj 2014 · 127 Inlägg

Slapp kö? De var ingen kö när jag kom dit och då låg jag konstant i 120

"Stance"Projekt: Nissan Sunny coupé
Busted Kan man backa ner för en uppförsbacke?
27 maj 2014 · 136 Inlägg

BMWKarlss0n skrev:
Underbart!

I Jönköping är det på A6 Centrum vid Mcdonalds.

Någon som kör från Hyllinge som skulle vilja skicka ett sms till Ted när ni passerar Örkelljunga så han kan köra på motorvägen i Markaryd?
Busted heter han på garaget, skriv till han där så ni får hans nummer. Hade vart jävligt snällt.

Med samarbete kommer vi långt!

Svarar han inte innan kl 18.00 så skriv i pm till mig så får ni hans nummer.

Tack för hjälpen smile Victorino hörde av sej smile

BMW 740d "Individual" (2010)
BMWKarlss0n
28 maj 2014 · 17 Inlägg

Underbart!! Skönt att vi kunde fixa det så! smile

BMW 733 e23 "Custom Built By DK" (1981)
BRINK "There can only be One... "
28 maj 2014 · 43 Inlägg

Beemerloover skrev:
Brinken va det dig min polare hänga av med sin 335a ? Jag körde den svarta 335an:) kör på racelogics och högsta hastighet som loggades va 311km/h men skitsamma tvätten sög balle hmm

Hänga av?? njae... Enda jag drog fullt mot va en polares M5 V10 på G hem o uppe i fart har M3:or inte mkt o sätta emot mot den...dock så går det mkt bättre på 402m big_smile

Jag va då inte med i 311km/h racet.. tongue

ska kolla upp bättre tvättställen till nästa BoS då den på Preem va i smalaste laget...
(dom har med flit krökt skaftet på H-trycket för att du ska kunna stå bredvid bilen o spola...)

Senast redigerat av BRINKEN (28 maj 2014)

- Live On The Edge -
BMW E38 750iA "V12" (1999)
Kaleta Yeah buddy!
31 maj 2014 · 113 Inlägg

Ngn som har bilder från karavanen? Länka gärna eller skicka till mig (=

kaleta888@gmail.com

BMW e39 525i "Hinken" (2002)
FiLLZor
31 maj 2014 · 73 Inlägg

Kaleta skrev:
Ngn som har bilder från karavanen? Länka gärna eller skicka till mig (=

kaleta888@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=4ALqnhlro3k

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang