2817
Sök

Hjälp med bränslesystem

2 Inlägg
3 juli 2014
Trådstartare
Halloj
Vet inte om denna tråd är placerad rätt nu men gör ett försök.

Jag behöver lite hjälp med bränslesystemet, jag ska prata inför min klass på tisdag i sammanlagt 20 min.
Vad ska jag ta upp, har alltid varit totalt ointresserad utav bilen men detta ingår i min utbildning så tänkte att här kanske jag kunde få hjälp så bombadera gärna mig med allt ni tycker jag ska ta upp, för mig tycker jag det är svårt att fylla ut 20 min.
Vi får lägga upp det hur vi vill men är meningen att det ska vara en lektion så har någon tips på någon övning eller liknande så tar jag gärna emot tips smile

Tack på förhand smile

Vila i frid, pappa..
517 Inlägg
3 juli 2014
"har alltid varit totalt ointresserad utav bilen men detta ingår i min utbildning"
Då är det inte speciellt lockande att lägga ner tid på att försöka förklara för dig vad du ska ta upp och med lite tillhörande information.. Känns som att det bara kommer åka ner på ett papper, läsas upp innantill och sedan glömmas bort. sad

Volvo har dock varit ganska schyssta och kanske kan hjälpa dig på traven;
http://www.volvogrossisten.se/files/533 … system.pdf
Senast redigerat av zekezeke (3 juli 2014)

2 Inlägg
6 juli 2014
Trådstartare
Nja min fråga var mest att jag behövde hjälp med att komma igång och vad ska man googla på där man kan hitta bra information. Jag har bara fått 1000 olika förklaringar och fattar typ ingen så om det fanns någon sida som hade basic nivå så hade de varit för mig. Det enda jag vet är typ att man tankar och sen kan man köra..

Sök