4838
Sök

SC 805 - Hjälp

3 Inlägg
4 september 2014
Trådstartare
Tja! Jag köpte en sc805 stereo från en skrotbil för en väldigt billig peng då min 850 inte hade någon stereo när jag köpte den... Den passar perfekt i stereoutrymmet med kablarna och det, men sen är det ju ett problem...
Har ju inte koden till stereon hmm Jag va inne på Volvo och snackade med dem och gav de alla möjliga siffror och bokstäver som stod runt om på stereon, de sa "Det här fixar vi! Vi ringer dig imorgon!". Efter 1 månad har de inte ringt tongue
Nu är frågan, finns det någon annan väg att gå för att få fram koden till stereon eller är det bara Volvo som kan göra det? Kan någon annan få fram koden?
Tacksam för svar.

2 452 Inlägg
4 september 2014
tar bara 1 dag o få fram koden...ingen månad,har själv lämmnat in ett antal för o få kod då man köpt från skroten,visst kostar en slant på volvo men det är det värt,eller så köper du en sådan av nån som har kod....har liggande om det är intressant.

döden kommer tillbaka

914 Inlägg
4 september 2014
Åk tillbaka till Volvo och fråga vart koden tog vägen,som föregående talare skriver:det tar högst ett dygn att rapportera in uppgifterna och få koden från Volvo Gbg

Sök