Koppa in steg + mindre bas i V70 - 2008?

spokenratt
29 november 2014 · 3 860 Inlägg

XeptiQ skrev:

racer-putte skrev:

XeptiQ skrev:

hehe ja jo det är sant men behöver kanske inte den sorten av kvalitet smile skulle lätt nöja mig med biltemas bas eller liknande som en komplettering till bilens system

Jo kanske .men skaffa man ljud , så föder det oftast ett vill ha mer begär big_smile titta på mina bilar HAHA

Haha, ja jo sant kanske wink Men tänkte att familjeräsern har bra ljud som den har , dock saknas det lite mer bas bara smile

Precis så tyckte jag! Har använt min låda i flera åroch det har än så länge uppfyllt mina krav!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
XeptiQ Whatever :)
29 november 2014 · 1 652 Inlägg

spokenratt skrev:

XeptiQ skrev:

racer-putte skrev:

Jo kanske .men skaffa man ljud , så föder det oftast ett vill ha mer begär big_smile titta på mina bilar HAHA

Haha, ja jo sant kanske wink Men tänkte att familjeräsern har bra ljud som den har , dock saknas det lite mer bas bara smile

Precis så tyckte jag! Har använt min låda i flera åroch det har än så länge uppfyllt mina krav!

Men de låter bra de smile Har inte så stor budget till att köpa herrejösses ljud så får hitta nått som ändå spelar bra och är billigt. smile

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser
Volvo 940 Turbo "Projekt bygge" (1996)
Volvo V70III- SUMMUM "Rexxen" (2008)
spokenratt
29 november 2014 · 3 860 Inlägg

XeptiQ skrev:

spokenratt skrev:

XeptiQ skrev:

Haha, ja jo sant kanske wink Men tänkte att familjeräsern har bra ljud som den har , dock saknas det lite mer bas bara smile

Precis så tyckte jag! Har använt min låda i flera åroch det har än så länge uppfyllt mina krav!

Men de låter bra de smile Har inte så stor budget till att köpa herrejösses ljud så får hitta nått som ändå spelar bra och är billigt. smile

Kolla runt bland olika sidor ändå, kan alltid finnas något till bättre pris eller ännu smidigare låda.

Det behövs faktiskt inga värstinggrejer för att bara fylla ut ljudet, spec för att ge lite mera djup i basen, då Volvos stero spelar väldigt bra om man jämför med vissa andra bilars org grejer.

kolla hos: BRL och DBakuten också..

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
XeptiQ Whatever :)
29 november 2014 · 1 652 Inlägg

spokenratt skrev:

XeptiQ skrev:

spokenratt skrev:

Precis så tyckte jag! Har använt min låda i flera åroch det har än så länge uppfyllt mina krav!

Men de låter bra de smile Har inte så stor budget till att köpa herrejösses ljud så får hitta nått som ändå spelar bra och är billigt. smile

Kolla runt bland olika sidor ändå, kan alltid finnas något till bättre pris eller ännu smidigare låda.

Det behövs faktiskt inga värstinggrejer för att bara fylla ut ljudet, spec för att ge lite mera djup i basen, då Volvos stero spelar väldigt bra om man jämför med vissa andra bilars org grejer.

kolla hos: BRL och DBakuten också..

Ja precis, har försökt pratat med BRL, men det är som att prata med en vägg, tror jag får mer svar av en vägg än hos BRL, konstigt nog.. Men ska kolla DBakuten smile

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser
Volvo 940 Turbo "Projekt bygge" (1996)
Volvo V70III- SUMMUM "Rexxen" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang