Meka själv hall/garage

matshj
8 december 2014 · 19 Inlägg

Finns det någonstans i Stockholm(söder om) där man kan hyra ett garage med lyft eller smörjgrop under några dagar då och då?

Jag vet att OKQ8 har gör det självhallar men det funkar inte för oss eftersom, dels så kostar det alldeles för mycket(120kr/tim) och så kommer vi eventuella behöva ha bilen stående där över natten.

/Mats

sleepyoh
8 december 2014 · 1 319 Inlägg

Nej, det finns nog inte. Har aldrig hört talas om det, vet att fler än dig har haft samma behov, frågan har ställts förr och den har alltid blivit nej. Jag har till och med ägnat 10 minuter åt att söka runt utan några framgångar. Då sökte jag Stockholm med omnejd.

Okq8 gör det själv hall, sedan rulla ut bilen på parkeringen och låta den stå över natten, kan det vara ett alternativ? Eller om du har en vän, som har ett garage? Kanske ingen lyft , men då får du i alla fall garage.

Nej du, jag tror inte du kommer att hitta något företag som hyr ut garage i några dagar. Möjligtvis en snäll privatperson med plats över och behov av pengar. Men hur du ska komma i kontakt med just den personen, det vete tusan.

_----------'
Mervolic Yawn...
8 december 2014 · 3 151 Inlägg

sleepyoh skrev:
Möjligtvis en snäll privatperson med plats över och behov av pengar. Men hur du ska komma i kontakt med just den personen, det vete tusan.

Kan ju alltid prova lägga ut en blocketannons, har du tur så kanske någon nappar. Men det är nog ett krav att du pröjsar rätt rejält då, det räcker nog inte med några hundra direkt...

matshj
9 december 2014 · 19 Inlägg

tack för svar.

Jag har ett utegarage som går att använda men det finns ingen lyft och är inte alls speciellt lämpat för att meka i.

Att lägga ut en annons var en bra idé och är det någon som ser det här och vill tjäna en 500kr/dag kan ju PM mig smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang