5568
Sök

Lackeringsfirma i Södermanland/angränsande län (sökes)

109 Inlägg
5 januari 2015
Trådstartare
Tjenare söker en lackeringsfirma med hyfsade priser, alltså inga överdrivna priser och som vet vad dom håller på med. Hade tänkt att göra all spackling, slipning och sådant själv så det sedan är för lackeraren att göra sin del. Har ni någon firma som ni kan rekommendera som har helt okej priser och är seriösa med det dom gör? får helst inte överstiga 12k.

mvh alex
Senast redigerat av wraax (5 januari 2015)

1 147 Inlägg
6 januari 2015
Svårt o säga så där på rakt arm..
även om du gör allt perfekt så kommer även lackeraren bedöma det hur det ser ut o så...
Vad handlar det om för en bil? en liten medel stor bil?

109 Inlägg
6 januari 2015
Trådstartare
aqulio skrev:
Svårt o säga så där på rakt arm..
även om du gör allt perfekt så kommer även lackeraren bedöma det hur det ser ut o så...
Vad handlar det om för en bil? en liten medel stor bil?

Det handlar om en 945! smile

Vettemannen
6 januari 2015
wraax skrev:
Tjenare söker en lackeringsfirma med hyfsade priser, alltså inga överdrivna priser och som vet vad dom håller på med. Hade tänkt att göra all spackling, slipning och sådant själv så det sedan är för lackeraren att göra sin del. Har ni någon firma som ni kan rekommendera som har helt okej priser och är seriösa med det dom gör? får helst inte överstiga 12k.

mvh alex

Skriv www.google.com i din dator och sök på lackeringsfirmor. Ring till dom och fråga. Hur svårt kan det vara!!

/Benny

...has left the building...
4 474 Inlägg
6 januari 2015
Få seriösa firmor tar sig an en bil där någon annan "slipat o spacklat", de flesta vill göra förarbetet själv så de "vet att det är bra gjort", nåja...Iaf, för 12' blir det svårt att hitta nån. Kan nämna att min Passat lackades om 2011 i Sthlm (typ Västerhaninge) för 14000, utan kvitto. Bilen var omlackad 2008 o hade stått sedan dess, dvs den skulle "bara" mattas ner ordentligt o sedan lackeras, lämnde bilen "demonterad", dvs det var bara att lyfta av kofångarna, demontera lyktorna o skruva ut rutorna i kombidelen, tar max 1 timme. Anledningen till omlack nr två var att det blev lite tunt med färg under dörrlisterna först gången, syntes främst ute i solen. Mitt råd är att du åker runt, kollar läget o känner av vibbarna, det finns firmor som lackerar utan kvitto, men du kan inte öppna med att fråga efter pris utan kvitto, utan känn av vibbarna först...
Du kan alltid ÅKA o kolla med denna firmal, jag vet NADA om de.
Senast redigerat av dawwe (6 januari 2015)

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök