2750
Sök

Högtalare gör underligt ljud, signaljord bränd??

11 Inlägg
8 februari 2015
Trådstartare
Jo tjenare, satt mig i bilen i morse och märkte att alla högtalarna gjorde ett underligt ljud vid volym 0-20 innan musiken överröstade det ljudet. Jag antar nu att jag råkat bränt signaljorden så tänkte höra med er ifall det finns något sätt att fixa detta? iallafall någon temporär lösning.

Ni kan gärna beskriva så bra som möjligt för är inte den bästa på ljud hehe wink

tack.
Senast redigerat av zander13 (8 februari 2015)

Avstängd
10 388 Inlägg
8 februari 2015
zander13 skrev:
Jo tjenare, satt mig i bilen i morse och märkte att alla högtalarna gjorde ett underligt ljud vid volym 0-20 innan musiken överröstade det ljudet. Jag antar nu att jag råkat bränt signaljorden så tänkte höra med er ifall det finns något sätt att fixa detta? iallafall någon temporär lösning.

Ni kan gärna beskriva så bra som möjligt för är inte den bästa på ljud hehe wink

tack.

Underligt ljud?

Och hur låter detta ljud?

Brummar det?

Viner det?

Låter det; "We-are-no-longer-the-Knights-Who-Say-Ni!-We-are-the-Knights-who-say-Icky-Icky-Icky-Ptang-Zoop-Boing!"?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

11 Inlägg
8 februari 2015
Trådstartare
it_mutt skrev:
zander13 skrev:

tack.

Underligt ljud?

Och hur låter detta ljud?

Brummar det?

Viner det?

Låter det; "We-are-no-longer-the-Knights-Who-Say-Ni!-We-are-the-Knights-who-say-Icky-Icky-Icky-Ptang-Zoop-Boing!"?

hahhahaa den sista, nämen vet inte hur jag ska beskriva det riktigt :s det är ett underligt ljud, låter från alla högtalare inklusive basarna fast där låter dom mörkare.

Sök