20 mars 2014
Trådstartare
Kände att det var dags att uppdatera lite här.
För ca. 6 veckor sen kontaktade jag Milltek för jag sökte efter ett "R32 Style Non Resonated" avgassystem, fick då ett artikelnummer av dom som jag skulle lämna till återförsäljare i Sverige.
Sagt och gjort kontaktade jag en av deras leverantörer som skulle beställa ett åt mig och sa att det skulle ta ungefär en månad att få hem.
Denna månad passerade och jag började bli lika otålig som en 6åring på julafton, så jag kontaktade återigen ÅF. Varpå han svarar: Har du inte fått det? Vi beställde det och eftersom du skulle ha det levererat hem har vi släppt det. Men han lovade att de skulle kolla upp det och återkomma.
Han ringer upp mig ca en vecka efteråt och säger att dom missat att skicka det från England och att det ska komma med Expressleverans kommande vecka.
Vilket leder mig till i tisdags, när jag får ett mail från ÅF där det står att det artikelnummer jag gav honom är till en Golf Mk6 GTI, och att "R32 Style" bara finns som resonated, d.v.s. låter lika mesigt som original. Piss.
Svarar då att jag fick artikelnumret av Milltek och att det isåfall är deras fel.
Så nu sitter jag här och väntar på att ÅF ska återkomma, antingen med rätt system eller mina pengar tillbaka.