Ringde Simons - sjuk upplevelse!

kohler
30 maj 2007 · 671 Inlägg

n0ll skrev:
herregud. hur kan dom ha nån sån vid säljtelefonen? jisses. tycker du även ska kolla om inte avgassystem från vectra b 2.2 -01 kan passa smile risken finns.

bra tips!

Second is the first loser
AdamOpel DraMinBil.nu
30 maj 2007 · 1 016 Inlägg

har själv faktiskt jobbat på telia support. Och jag förstår inte ibland hur endel ens lyckas att hjälpa kunderna när dom inte ens får ordning på sin egen dator dom sitter vid smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
ironhead volvoraggare
30 maj 2007 · 4 776 Inlägg

ja telia är ju inte så smarta asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
sik
30 maj 2007 · 1 072 Inlägg

Kan säga att 3G´s trådlösa bredband är lika sorgligt. Okunnig personol OCH inte ens tekniska supporten visste att man kunde koppla in extern antenn till modemet. Har nu suttit i 4mån utan bredband och ringt/mailat/skickat brev om mitt problem. Hade insticks kort innan och begärde uppgradering till Turbo3G. Får hem ett USB modem utan mottagning.. 4mån bara för att de inte fattar att jag måste byta kort till ett insticks kort!!!!!!!!! IDIOTER!

lanred
30 maj 2007 · 555 Inlägg

Alla jäkla bredbandssupport suger fett, de går alltid igenom samma sak som aldrig är problemet.

sexy_d
31 maj 2007 · 665 Inlägg

hahahahahhaah  smile

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
Daaze Rent A Retard !
31 maj 2007 · 674 Inlägg

vad det gäller bredband så skaffa comhem har aldrig haft problem med det tongue.. då behöver du inte ringa till supporten heller coolbig_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Izual
31 maj 2007 · 4 571 Inlägg

Kan hålla med om att kompetensen på Telia sjunkt Väldigt mkt på senare år.

Tidigare var det det callcenterföretag jag jobbar för som hade supporten och vi var utbildade och det var mkt sällan gnäll på supporten och den var max 1 minuts väntetid på sin höjd.

Numera när dom flyttat det är det pinsamt vad lite "supporten" kan för någonting.
Samt att väntetid över 15 minuter för att sedan prata med "kerstin 52" som tycker att min router orsakar att jag tappar synk :S

hedley Saaboholic
31 maj 2007 · 3 129 Inlägg

hahah big_smile då skulle du sagt te den andra "byt ut kollegan din hon kan ju mindre än min 5-åriga dotter" oavsett om du har någon eller inte så är det förnedrande men behärskat wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
ironhead volvoraggare
31 maj 2007 · 4 776 Inlägg

oavsätt om man är telefonsupport på felia eller simons så ska man fan ju veta vad man håller på med

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
krYp^ Volvo-driver
31 maj 2007 · 91 Inlägg

Tröttnade på glocalnets support. Det värsta var fatkistk väntetiden. Hade strul med internet, kommunikationen mellan mig och basstationen. Det resulterade i många samtal med flera olika personer. När en av dem till slut säger "Vem har sagt det?", då jag förklarade att en nedgradering skulle ske direkt utan extra kostnad (då det var en uppgradering som skapade problemet), vart jag så förbannad att jag hotade med att skicka en faktura till henne på min tid, samt alla samtalskostnader. Har nu beställt ComHem, byter här i dagarna.

Volvo till folket!
ironhead volvoraggare
31 maj 2007 · 4 776 Inlägg

tele2 brukar vara ha bra att göra me också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Errol
31 maj 2007 · 320 Inlägg

fast sämst är  NetatOnce.........

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang