Fler bilder på den trafikfarliga bilen:) Nu är den klar!

Malmoe SSS -12
1 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Sjukligt snyggt! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
robininfOCUS Med lem
1 juni 2007 · 768 Inlägg

Det räcker inte med en tub Autosol när man ska putsa den va? smile Riktigt fint! /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!
Volkswagen Golf Variant "Goffe" (2004)
Volvo 242L "Våfflan" (1976)
Volkswagen 1200 Typ 1 "Bubblan" (1960)
Sushikocken Sleeper
1 juni 2007 · 3 084 Inlägg

AeroMalm skrev:

Sushikocken skrev:
ja jag tror inte farbror blau blir så glad kan ju knappast vara särskilt laglig eller men fan jag vill också ha en bil i krom

jävligt snyggt är det... man bara vill ha..

är det inte lagligt att kroma bilen?

har ingen aning men tror knappast det finns nån lag som säger att man inte får (hur många har råd att kroma en hel bil tongue) men jag menar surputtarna med båtmössor tillåter ju inte neon så...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Squadron
1 juni 2007 · 1 833 Inlägg

Det var det tuffaste jag sett! SÅ jävla klockren!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
twin_cam Smålänning
1 juni 2007 · 7 877 Inlägg

Sushikocken skrev:

AeroMalm skrev:

Sushikocken skrev:
ja jag tror inte farbror blau blir så glad kan ju knappast vara särskilt laglig eller men fan jag vill också ha en bil i krom

jävligt snyggt är det... man bara vill ha..

är det inte lagligt att kroma bilen?

har ingen aning men tror knappast det finns nån lag som säger att man inte får (hur många har råd att kroma en hel bil tongue) men jag menar surputtarna med båtmössor tillåter ju inte neon så...

Har för mig det var någonting med max 30% av bilen får vara spegelblank. <Gäller dock inte lackerade bilar.>

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Generalen Fritids-designer
1 juni 2007 · 293 Inlägg

Jävligt fräsch bil, men krom-lacken såg "billig" ut! hmm

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
DanneDynamit
1 juni 2007 · 302 Inlägg

50cent har en lambo som är helt cromad DE e tufft cool

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
TexoN Evolution Garage
3 juni 2007 · 171 Inlägg

Bling bling wink

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)
Volvo 855 (1997)
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
3 juni 2007 · 368 Inlägg

FRÄN! jag har alltid gillat kromade bilar just för att om dom står i mörker blir dom mörka, och i ljus, ja då blir dom ljusa! big_smile , här har ni en fräck sida (dock mercedesbajs ) med kromade bilar!

http://www.phj.at/Chrom/

mvh

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Flinder
3 juni 2007 · 133 Inlägg

haha tyckte de va grymmt läckert jag! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang