Vad händer om besiktningsmannen inte får plats i sportstolarna?

Chrisehhh
28 januari 2016 · 242 Inlägg

Hallå!

Vad händer om besiktningsmannen inte får plats i sportstolarna när han ska ta en provtur med bilen?
Byter dem besiktningsman eller? lol
Det känns som om det skulle vara lite pinsamt om det skulle hända roll
Sportstolarna är väldigt trånga, knappt så att jag ens får plats, men det funkar för mig iallafall cool

Senast redigerat av Chrisehhh (28 januari 2016)

Volvo 965 "Fjortisnation" (1995)
Crxkoffe
28 januari 2016 · 847 Inlägg

Den frågan skulle jag oxå vilja se svaret på. Har alltid undrat vad som händer då haha. Jag hade en liten som fasen jag med. Men bytte innan besiktning. Och tur var det vill jag lova. För när jag skulle besikta hade det inte gått om jag ej bytt tongue

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Chrisehhh
28 januari 2016 · 242 Inlägg

Crxkoffe skrev:
Den frågan skulle jag oxå vilja se svaret på. Har alltid undrat vad som händer då haha. Jag hade en liten som fasen jag med. Men bytte innan besiktning. Och tur var det vill jag lova. För när jag skulle besikta hade det inte gått om jag ej bytt tongue

Haha, då får vi se om det funkar för mig lol

Volvo 965 "Fjortisnation" (1995)
trubbelturbo
28 januari 2016 · 1 442 Inlägg

Glöm inte att rapportera här sen hur det gick! big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Chrisehhh
28 januari 2016 · 242 Inlägg

trubbelturbo skrev:
Glöm inte att rapportera här sen hur det gick! big_smile

Ska besikta om några veckor, kanske tidigare. Måste fixa några saker innan bes först roll
Men rapporterar så fort jag besiktat bilen haha lol

Senast redigerat av Chrisehhh (28 januari 2016)

Volvo 965 "Fjortisnation" (1995)
Erick
10 februari 2016 · 4 767 Inlägg

Ja dom bytte besiktningsman. Fíck en kille på dryga 2 meter/110+ kg som besiktningstekniker på skajjan en gång, han satt på kanterna på stolen och kom inte ner, han bara garvade och hämtade en liten kille som jobbade där som fick fortsätta besiktningen smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Crxkoffe
10 februari 2016 · 847 Inlägg

Erick skrev:
Ja dom bytte besiktningsman. Fíck en kille på dryga 2 meter/110+ kg som besiktningstekniker på skajjan en gång, han satt på kanterna på stolen och kom inte ner, han bara garvade och hämtade en liten kille som jobbade där som fick fortsätta besiktningen smile

Hahaha lollol

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang