Som rubriken lyder så letar jag efter en modellanpassad mätarhållare man kan ha i a-stolpen i min v70n, men utan att hitta nånting alls vänder jag mig nu till er i hopp om att nån kanske vet var jag kan få tag på en?
Alternativt om nån kanske vet nån som passar "ganska" bra som man kan modda in lite lätt och snyggt?
..men vet inte om dom passar i den senare modellen. Ser dock riktigt bra ut monterade. Hoppas du finner vad du söker.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
..men vet inte om dom passar i den senare modellen. Ser dock riktigt bra ut monterade. Hoppas du finner vad du söker.
Jo den på hova och vparts har jag sett, dock är den från hova en universal och ser ut sådär monterad.. det från vparts tar ju tyvärr upp platsen för centerhögtalaren som jag vill behålla..
Men kanske inte finns, känns dock som nån borde ha tillverkat en då det finns för volvo från typ 240 och fram till s/v70 -00