Vad tycker ni, Masmo Bilcenter Huddinge (seriös version)

Noeva
19 juni 2016 · 2 Inlägg

Tja!
Vet att det redan finns en tråd om bilfirman men jag tyckte att svaren var oseriösa från de flesta så tänkte kolla igen efter lite seriösare svar.
Var och kollade på en audi a4 -06 12000mil idag och fick ett väldigt gott intryck, en kille kom fram till mig och visade bilen, den var i väldigt gott skick inga skador på varken fälg eller plåt och motor och växellåda lät väldigt bra. Han visade en legit servicebok med endast stämplar från audi från när bilen var ny.

Var jag uppfattade så verkade dem seriösa med oss och om bilen. Vad tror ni?

Evildan
19 juni 2016 ·

Med tanke på hur länge firman har funnits så kan dom troligen inte lura för många kunder.
Känns bilen bra så skulle inte jag avstå.

torpis Forummoderator
19 juni 2016 · 10 576 Inlägg

Spelar firmans namn någon roll egentligen? Man tittar väl på bilen och avgör dess skick. Är man själv inte kunnig nog så kan man ju fråga en kompis eller så om hjälp. Att lita på en firma hade jag inte gjort över min egen kompetens oavsett vad den heter.

Sen får man ju utgå i från att miltal, servicebok etc inte är falskt. Då är det ju plötsligt ett polisärende.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
JFfoto
19 juni 2016 ·

torpis skrev:
Spelar firmans namn någon roll egentligen? Man tittar väl på bilen och avgör dess skick. Är man själv inte kunnig nog så kan man ju fråga en kompis eller så om hjälp. Att lita på en firma hade jag inte gjort över min egen kompetens oavsett vad den heter.

Sen får man ju utgå i från att miltal, servicebok etc inte är falskt. Då är det ju plötsligt ett polisärende.

Sen är det ju ärenden hos biflirman efter bilköpet som spelar roll också,  en som har en masa negativa omdömen för att inte fixa garanti ärenden e.t.c skulle jag inte köpa bil hos..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang