3289
Sök

En automanisk tråd...Hjälp mig snälla :D!

Avstängd
642 Inlägg
16 juli 2016
Trådstartare
Ja det skall erkännas, jag är inte den snällaste. Men hur många meningslösa, infantilla och absurda trådar kan en och samma användare starta? Ingen har det slutgiltiga svaret på detta men hittils så ser du ut så här (klicka på "Foruminlägg").
Jag gissar dock på att det filas på fler vassa, kluriga och intressanta frågeställningnar big_smile. Skall erkännas att en av de mer intressanta trådarna rör ett par gasdämpares vara eller icke vara, helt sanslös tråd, för att inte tala om svärföräldrarna som får bilen att bete sig konstigt big_smile
Senast redigerat av JohnMayLives (16 juli 2016)

The rumor of my demise is greatly exaggerated...

JFfoto
17 juli 2016
JohnMayLives skrev:
Ja det skall erkännas, jag är inte den snällaste. Men hur många meningslösa, infantilla och absurda trådar kan en och samma användare starta? Ingen har det slutgiltiga svaret på detta men hittils så ser du ut så här (klicka på "Foruminlägg").
Jag gissar dock på att det filas på fler vassa, kluriga och intressanta frågeställningnar big_smile. Skall erkännas att en av de mer intressanta trådarna rör ett par gasdämpares vara eller icke vara, helt sanslös tråd, för att inte tala om svärföräldrarna som får bilen att bete sig konstigt big_smile

Och den första tråden du gör på garaget är denna..

Avstängd
642 Inlägg
17 juli 2016
Trådstartare
Ja. Men jag kunde även ha startat en mycket intressant tråd med rubriken: "Ventilhattar - röda,blåa,svarta eller guldiga? För & nackdelar?". Men jag lät bli, som tur var eller hur?

Muttley
17 juli 2016
Det jag tycker är fruktansvärt absurt är då att du skriver "Hjälp mig snälla"  sen visar de sig att tråden är helt värdelös utan något som helst diskussionsunderlag.

Vad ska vi diskutera?  Vi hänger för tusan inte på sporthoj.

Avstängd
642 Inlägg
17 juli 2016
Trådstartare
Tanken var väl att man skulle diskutera frågeställningen nedan...Och om man vill/kan även ge exempel på "klassiska citat"? En moderator kan ta bort tråden. Tack.

JohnMayLives skrev:
Men hur många meningslösa, infantila och absurda trådar kan en och samma användare starta?

Muttley
17 juli 2016
JohnMayLives skrev:
Tanken var väl att man skulle diskutera frågeställningen nedan...Och om man vill/kan även ge exempel på "klassiska citat"? En moderator kan ta bort tråden. Tack.

JohnMayLives skrev:
Men hur många meningslösa, infantila och absurda trådar kan en och samma användare starta?

Jag gissar på oändligt.   

Tror inte syftet med garaget är att faktiskt citera roliga saker.  Fel forum wink

8 903 Inlägg
17 juli 2016
Trådskaparen har helt klart samma tillvägagångssätt och skriver liknande som Auto-man så att dom är en och samma person eller bekanta är inte kanske helt fel gissat roll

Fotograf på tierpidag.se

Muttley
17 juli 2016
Hamilton skrev:
Trådskaparen har helt klart samma tillvägagångssätt och skriver liknande som Auto-man så att dom är en och samma person eller bekanta är inte kanske helt fel gissat roll

Frun?

Forummoderator
26 484 Inlägg
17 juli 2016
Behöver inte ens förklara varför jag låser..

Med vänlig hälsning mod.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök