Tips på fräck vinterbil?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 september 2016 · 14 041 Inlägg

Jag är säkert för gammal men jag undrar varför man måste sladda på vintern!!! Haha! Nu blir det säkert en massa inlägg mot detta!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
4 september 2016 · 17 466 Inlägg

Vettemannen skrev:
Jag är säkert för gammal men jag undrar varför man måste sladda på vintern!!! Haha! Nu blir det säkert en massa inlägg mot detta!!!

/Benny

Äh. Jag kan få en flipp ibland på vintern. Fast bilarna hemma just nu inbjuder inte till det...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 september 2016 · 14 041 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:

Vettemannen skrev:
Jag är säkert för gammal men jag undrar varför man måste sladda på vintern!!! Haha! Nu blir det säkert en massa inlägg mot detta!!!

/Benny

Äh. Jag kan få en flipp ibland på vintern. Fast bilarna hemma just nu inbjuder inte till det...

Näe...inte mina heller! wink

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
IceEyes Varningar: För många..
4 september 2016 · 2 552 Inlägg

Vettemannen skrev:
Jag är säkert för gammal men jag undrar varför man måste sladda på vintern!!! Haha! Nu blir det säkert en massa inlägg mot detta!!!

/Benny

För att det är roligt.


Nåja, jag tänkte först föreslå Prius som du bygger om till bakhjulsdriven, men vid närmare eftertanke rekommenderar jag istället Mercedes 190. Välbalanserad, smidig, rolig och dessutom hållbar och sparsam med bränslet om man väljer 1,8 eller 2,0. Den sistnämnda motorn är att föredra.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
-jimmy
4 september 2016 · 377 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:

-jimmy skrev:
Gamla E36 325/328 tycker jag är goa på vintern, kostar inte så mycket heller. 20.000:- kommer du långt på, o så behöver man inte vara så rädd.

Med tanke på rubriken känns det som en yngre herre med starkt begränsad budget?
De flesta när vi köper vinterkälkar tänker bara på en sak: Ska fungera.

Svårt för mig att avgöra om han har en starkt begränsad budget genom att bara läsa rubriken. Men det är möjligt, mycket möjligt.

Inte så stora krav då med andra ord?

Evildan
4 september 2016 ·

Lexus IS 300H?
Lexus GS 450H?
Lexus LS 600?

xorox_88 Smack that ass!!
5 september 2016 · 2 953 Inlägg

en lambo countach vore fräckt,, gullwing merca kanske,.. 55-56-57 cheva?  en manuell toyota supra ? första eller andra generationens camaro? e30 m3? importera en ae86a ? toyota soarer?  volvo p1800?  alla dom vore fräcka å ha på vintern

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang