köpa ny mobil Tips!

Kanelbullen
13 juni 2007 · 1 722 Inlägg

Ja!

big_smile

nu så har min k800 blir lite gammal och funderar på att byta men finns så många att
välja så ...
helst en vikbar och inte någon bajs Nokia wink

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
FireTraXX DFFL
13 juni 2007 · 9 020 Inlägg

-min W950i funkar utmärkt.
Den kan jag rekommendera.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
micho
13 juni 2007 · 99 Inlägg

nokia n95 är grym..

Mäki Långsam Perfektionist
13 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Eftersom du inte vill ha nokia så kan ja inte hjälpa dig wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Hagelind
14 juni 2007 · 177 Inlägg

Sony eriksson W850i är en riktig höjdare med bra kamera, ljud och sånt men passar bättre till den som lyssnar mkt på musik

Malmoe SSS -12
14 juni 2007 · 3 217 Inlägg

Jag köpte en Ericsson T28s för någon vecka sedan... Störtnöjd big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
alminjo SLK
14 juni 2007 · 610 Inlägg

Köp INTE nokia iaf wink

decib3L Körv
14 juni 2007 · 3 535 Inlägg

Köp absolut inte W750i, det är den sämsta jävla skittelefonen jag sett tongue (jobbar med att laga dem)

Truckdriving Man
mir
14 juni 2007 · 336 Inlägg

Jag köpte en K810i istället för min K800. Tycker ljudet är renare samt att kameran tar bättre bilder.
Förvisso inte vikbar men en bra kandidat.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Polluxe
14 juni 2007 · 303 Inlägg

Alla verkar prata pest om Nokia...  jobbar på att få lös en ny Nokia 6300 av min kära far och den -verkar- helt OK.  Gratis är gott wink

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
psittacus
14 juni 2007 · 533 Inlägg

Köpte mig den svarta W880i förra veckan.....toknöjd!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
MilleN
14 juni 2007 · 9 108 Inlägg

decib3L skrev:
Köp absolut inte W750i, det är den sämsta jävla skittelefonen jag sett tongue (jobbar med att laga dem)

Finns väl ingen som heter så ens wink K750i och W850i har jag haft och dom har funkat fint förutom störande glapp i hörlurarna på båda och joystick-problem på 750n..

Stör mig dock som fan på att SonyEricsson fortfarande kör med i princip samma programvara som i deras gamla as som T610 och dom.. Bakåtsträvande.. Det är även sjukt att kameran i W850i är bra mycket sämre än den jag hade i min K750i..

Hade jag köpt idag hade jag kollat på HTC S710 eller Nokia N95, där är det lite high-tech prylar iaf smile Neonode 2.0 är jag riktigt sugen på med.

Mäki Långsam Perfektionist
14 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Polluxe skrev:
Alla verkar prata pest om Nokia...  jobbar på att få lös en ny Nokia 6300 av min kära far och den -verkar- helt OK.  Gratis är gott wink

Jag är i alla fall toknöjd med min Nokia E65 wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
VictorD Med Jetplan i generna
14 juni 2007 · 413 Inlägg

Jag gick idag från Nokia 6680 till SE W610i och är riktigt nöjd! Telefonen fungerar över förväntan. Knapparna är lite småjobbiga, men det är en vanesak. Pillar man tillräckligt länge så lär man sig big_smile Kan inte annat än rekommendera. Annars finns ju NokiaN95 wink Marknades coolaste mobil ftm big_smile

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
14 juni 2007 · 2 456 Inlägg

Beror på hur du ska andvända den .... Mp-3/Kamera/ m,m .... beror vilka
kriterier du vill röra dig innom .... posetivt att ha en kamera telefon på min 3Megapixlar då har man gott om batteri tid samt det blir sjysta bilder .... å det e alltid sjönt med musik när man e ute å går ..... själv e jag Eriksson & Nokia fan ... men nästa blir nog N95an då den även har GPS ...

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Erick
14 juni 2007 · 4 767 Inlägg

N95 är riktigt najs.. smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
MilleN
14 juni 2007 · 9 108 Inlägg

lonewolf-holm skrev:
Beror på hur du ska andvända den .... Mp-3/Kamera/ m,m .... beror vilka
kriterier du vill röra dig innom .... posetivt att ha en kamera telefon på min 3Megapixlar då har man gott om batteri tid samt det blir sjysta bilder .... å det e alltid sjönt med musik när man e ute å går ..... själv e jag Eriksson & Nokia fan ... men nästa blir nog N95an då den även har GPS ...

//S

GPSen är inte den bästa, riktigt fipplig och man måste stå still när man ställer in den osv.

Journath Jägare
14 juni 2007 · 172 Inlägg

Fuckface skrev:
Jag köpte en Ericsson T28s för någon vecka sedan... Störtnöjd big_smile

Det är en manlig mobil.. hade en sån en gång i tiden tongue

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang