Cirka pris hellackering bil utan kvitto

LostMySelf
18 september 2017 · 46 Inlägg

Vad skulle det kunna gå på? Firma är uteslutet då jag inte vill lägga hur mycket pengar som helst på bilen.

Volvo V70 TDI "SMK" (1998)
Janneutanb
18 september 2017 · 7 267 Inlägg

Beror ju på hur mycket jobb som ska göras, färgval och hur bra resultat man vill ha.
Men räkna med minst 15 för ett hyfsat resultat.

wienerbrod
18 september 2017 · 26 Inlägg

Janneutanb skrev:
Beror ju på hur mycket jobb som ska göras, färgval och hur bra resultat man vill ha.
Men räkna med minst 15 för ett hyfsat resultat.

För 15 hoppas jag du menar att man demonterar lister osv själv? Annars är det ett jäkla bra pris. smile

Kanske var självklart för dig, men många lämnar in bilen kompakt, och det är där pengarna ryker iväg. smile

Senast redigerat av wienerbrod (18 september 2017)

Evildan
18 september 2017 ·

wienerbrod skrev:

Janneutanb skrev:
Beror ju på hur mycket jobb som ska göras, färgval och hur bra resultat man vill ha.
Men räkna med minst 15 för ett hyfsat resultat.

För 15 hoppas jag du menar att man demonterar lister osv själv? Annars är det ett jäkla bra pris. smile

Kanske var självklart för dig, men många lämnar in bilen kompakt, och det är där pengarna ryker iväg. smile

Precis, det tar mycket extratid och ibland behövs även en plåtis att fixa bilen inför lack. wink

http://c8.alamy.com/comp/BEKNTA/scrapped-motor-car-crushed-into-a-cube-for-recycling-in-car-dealers-BEKNTA.jpg

wienerbrod
18 september 2017 · 26 Inlägg

Evildan skrev:
Precis, det tar mycket extratid och ibland behövs även en plåtis att fixa bilen inför lack. wink

You got me smile Men tror du fattade min poäng. lol

Mack Forum- och sitemoderator
18 september 2017 · 26 113 Inlägg

Tror frågan är besvarad.
Pga forumregler så låser vi härmed tråden, då vi ogärna uppmanar till olagligheter - som det ju trots allt är.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang