Lagom breddning av bakskärmarna. Gillar inte när de blir som fikabord.
Samma här mina skärmar är därför inte bara breddade på ett sätt utan flera. Rejält utmaserade mot hjulhus kanten (vilket mjuknar upp hela skärmen) ombyggd skärmvals gjorde det jobbet och den mjuka framkanten beror på att dom är mer breddad fram än bak plus den omformade hjulhuskanten i framkant
Jag ska vara helt ärlig jag har helt tappat motivationen lusten till detta projekt.
att tvinga mig å bygga på något jag helt saknar lust till kommer ju bara göra att jag står där med en bil jag inte tycker om.
När och om jag kommer finna någon ny lust vet jag inte, är ju för mycket nerlagt och för personligt för å sälja av så kvar kommer den vara men om något kommer göras återstår att se jag vet inte själv faktiskt.
tråkigt även för er jag förstår ni är alla grymma som följt och trott på mig och hjälpt mig jag älskar er för det.
Jag ska vara helt ärlig jag har helt tappat motivationen lusten till detta projekt.
att tvinga mig å bygga på något jag helt saknar lust till kommer ju bara göra att jag står där med en bil jag inte tycker om.
När och om jag kommer finna någon ny lust vet jag inte, är ju för mycket nerlagt och för personligt för å sälja av så kvar kommer den vara men om något kommer göras återstår att se jag vet inte själv faktiskt.
tråkigt även för er jag förstår ni är alla grymma som följt och trott på mig och hjälpt mig jag älskar er för det.
Ha det bra folket och på återseende.
Det är som det är blir den klar så blir den klar är din bil ditt beslut och tjata skall man verkligen inte göra bara hoppas att lusten kommer tillbaka
Ha det bra folket och på återseende.
Förstår dig! men som sagt,mycket pengar och kärlek nerlagt på bilen! ta en paus på hur länge du känner! halvår, 1-2 år eller va du nu vill:) en dag kommer lusten tillbaka, vi finns alltid här .
Om du hade bott närmare så hade man kunnat samlat ihop ett gäng killar åkt upp och skruvat åt dig:)
Ja ibland tappar man bara lusten och det är ingen mening att mangla på bara. Låte det vila till sig, kanske säler du den, kanske fortsätter du på inslagen linje eller så blir det nya planer för bilen.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
nångång kanske det blir bil av den om planerna behålls eller Ändras vem vet jag behöver fokusera på annat just nu iallafall, ni är underbara ta hand om er