Jag har beställt några fler delar, men i stora hela så är det lacken som ska på, och lackeraren ska ha lite tid för den haha Han tröttnar snart o ha den i vägen, så då blir den lackad
Jag har beställt några fler delar, men i stora hela så är det lacken som ska på, och lackeraren ska ha lite tid för den haha Han tröttnar snart o ha den i vägen, så då blir den lackad
Ok.väntar med spänning
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Mjae, jag ska kika till bilen inom kort, så får ge en uppdatering på detta
farbrorbozze skrev:
Halojj hur gick det med alla bilar?
Jodå, lika trögt som vanligt, Camaron står för lackering, Oldsmobilen väntar på bli uppstartad och besiktning, Hotroden är bara till vrida om nyckeln! Dock har jag bytt ratt och byggt ny växelspak , samt håller på montera en dubbelhorning vacuum tuta. Dragstern väntar på kortning av bakaxel och lite svetsjobb för att rulla på lite igen :-)
Har renoverat flera bilar och det är alltid samma strul med lacken.lovar o lovar händer ingenting.
Åtminstone står bilen i värme inlåst larmad. Men ja, jag har inte tryckt på alls, det är en tajt polare som är lackerare och jag låter han vänta in suget, då denna ska bli riktigt seriös lack, in o utvändigt. Men absolut, jag hade gärna sett den lackad så jag kan plocka i inredningen och dra klart det nya elsystemet. Så jag beskyller inte lackerare, det är ömsesidig respekt.
Mulsanne blue heter färgen, den är köpt i rätt tillverkare, och det känns bra! Det ända som är kvar är att köpa en bigblock kyltunnel , sen ska allt vara på plats.
Tackar :-) Jo, original , men par avstick, bl.a headers i rostfritt o fördelaren som är en mini hei med retro look o kullagrad axel. Men i övrigt blir original
okej , trevligt
Jag blev sjukt sugen på en liten vinge (typ som en list) som gick o köpa till 1970, men håller mig till orginal utförandet :-)
Hur ser den vingen ut.
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.