Gördetmedrw vs Tershine

pierre__71
2 mars 2020 · 90 Inlägg

Hej

Vilken av dessa är det bästa bilvård produkterna. Gördetmedrw eller Tershine. Är det någon som har provat någon av dessa produkter.

Mvh

Pierre

Senast redigerat av pierre__71 (3 mars 2020)

chrizz Administratör
2 mars 2020 · 11 783 Inlägg

RW utvecklar väl knappast sina grejer själv iaf, det är ju brandade befintliga produkter från någon större leverantör (Trenshine känner jag inte till). Frågan är vad det är dock, men utifrån hans videos så skulle iallafall jag känna mig trygg med att produkterna fungerar tillfredställande. Om det sen är det bästa på marknaden eller inte kanske har mindre betydelse?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Mew
2 mars 2020 · 2 160 Inlägg

Annars kan jag varmt rekommendera Pingens grejer. Har bara varit nöjd med dem. smile

THEBADGUY Gorgilus addictus
2 mars 2020 · 4 736 Inlägg

Antar att du menar Tershine?
Har själv testat båda och tycker att Tershine funkar bättre överlag.
RWs produkter är verkligen inte dåliga, men Tershine ligger snäppet över.

Här har du även en som gör ett oberoende test at RWs prylar.

https://youtu.be/oSpPbXT2d9o

Och samma person gör även ett test av Tershine

https://youtu.be/NT4Vq9vRXf8

Just nu använder jag mest grejer ifrån Bollnäs Bilvård. Tycker det funkar kalas smile

Senast redigerat av THEBADGUY (2 mars 2020)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
pierre__71
3 mars 2020 · 90 Inlägg

Tack så mycket för era svar

rcy
3 mars 2020 · 1 705 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Just nu använder jag mest grejer ifrån Bollnäs Bilvård. Tycker det funkar kalas smile

Instämmer med föregående. Jag har provat både rw och Tershine och det är riktigt bra produkter, inget snack om saken, tvekar inte en sekund att rekommendera dom.
Men ändå är det svårt att bortse ifrån att jag får minst lika bra produkter från Bollnäs Bilvård till lägre pris, plus att dom även säljer produkter från många andra tillverkare vilket ger ett enormt utbud att välja ur.

Slim
3 mars 2020 · 340 Inlägg

Tershine tar fram egna produkter(iafl var det så nyligen).

De har jag inte testat, men är mycket nöjd med det jag köpt från Pingens. De har också en mycket bra och snabb support. Köper garanterat mer därifrån...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang