Bilvård

Svenska_bil
12 mars 2020 · 218 Inlägg

Kitten85 skrev:

Svenska_bil skrev:

Kitten85 skrev:

Jag kan säkert få den billigare om jag anstränger mig.

Ska du köpa lös för 20:-/l och sälja till konsument för 30:- eller vad tänkte du?

Kikade lite på din presentation och hemsida  och blev såklart lite nyfiken.
Bolaget registrerat 2019, hemsidan 2020 men du startade biltvätten/rekonden 2009?

Vad använder du för keramiskt sprayvax där hållbarheten är 3 år?

Sålde verksamheten i april 2019.
Jag använder en keramisk egen koncept auto perfekt auto ceramic håller 1 år garanterat.
Jag känner han som äger fabriken till prickbort. Vill du köpa ?

Från 2 år till iaf garanterat 1 år....jadu...

Du vet att Prickbort tillverkas av Macserien som består av flera olika bolagsgrupper...

Huvudsaken man är nöjd med det man använder men man ska inte pracka på andra medel med hjälp av lögner.

Kitten85
12 mars 2020 · 8 Inlägg

Svenska_bil skrev:

Kitten85 skrev:

Svenska_bil skrev:

Ska du köpa lös för 20:-/l och sälja till konsument för 30:- eller vad tänkte du?

Kikade lite på din presentation och hemsida  och blev såklart lite nyfiken.
Bolaget registrerat 2019, hemsidan 2020 men du startade biltvätten/rekonden 2009?

Vad använder du för keramiskt sprayvax där hållbarheten är 3 år?

Sålde verksamheten i april 2019.
Jag använder en keramisk egen koncept auto perfekt auto ceramic håller 1 år garanterat.
Jag känner han som äger fabriken till prickbort. Vill du köpa ?

Från 2 år till iaf garanterat 1 år....jadu...

Du vet att Prickbort tillverkas av Macserien som består av flera olika bolagsgrupper...

Huvudsaken man är nöjd med det man använder men man ska inte pracka på andra medel med hjälp av lögner.

(Pracka på andra medel med hjälp av lögner) vad menar du? På står du att jag är lögnare nu.

Kitten85
12 mars 2020 · 8 Inlägg

Kitten85 skrev:

Svenska_bil skrev:

Kitten85 skrev:

Sålde verksamheten i april 2019.
Jag använder en keramisk egen koncept auto perfekt auto ceramic håller 1 år garanterat.
Jag känner han som äger fabriken till prickbort. Vill du köpa ?

Från 2 år till iaf garanterat 1 år....jadu...

Du vet att Prickbort tillverkas av Macserien som består av flera olika bolagsgrupper...

Huvudsaken man är nöjd med det man använder men man ska inte pracka på andra medel med hjälp av lögner.

(Pracka på andra medel med hjälp av lögner) vad menar du? På står du att jag är lögnare nu.

Och sen har jag inte sakt spray wax som håller på i 3 år. Jag sa ceramic spray som håller i 2 år.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang