En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite veteran rallyn framöver
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Gillar stora motorer med vrid och kubik! Just Real Power------No Turbo Shit!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
nu kan vintersmåpillet börjas;P greja lite idag med elen bak, koppla färdigt allt i kopplingsdosan, märkte även upp kablarna, så man vet vilken gubbe som går till andra gubben
funktionstesta också efteråt, så allt fungerar, posljus,v-h blinkers,backljus samt bromsljus. Allt i elväg blir draget som i instruktionsboken, rätta färger och rätt kvadrat storlek på kablar
Minns inte om du berättat det, men blir det LED i lyktorna eller klassiska lampor?
Är personligen lite kluven till det valet. Menar, klart det är "effektivare" med LED, men det är samtidigt mycket finare med äkta lampor modell gammaldags, än det skarpa ljuset från LED. Vad tycker du?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Budbilschaufför och Sitemoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mack skrev: Minns inte om du berättat det, men blir det LED i lyktorna eller klassiska lampor?
Är personligen lite kluven till det valet. Menar, klart det är "effektivare" med LED, men det är samtidigt mycket finare med äkta lampor modell gammaldags, än det skarpa ljuset från LED. Vad tycker du?
Det är klassiska lampor överallt:)
skall ju vara klassiska lampor på sånt här, inget led skit:)
Mack skrev: Minns inte om du berättat det, men blir det LED i lyktorna eller klassiska lampor?
Det är klassiska lampor överallt:)
skall ju vara klassiska lampor på sånt här, inget led skit:)
Det går ju att få till det någorlunda autentiskt även med LED, men det torde vara ett jäkla laborerande med lampor för att hitta de absolut rätta..och ändå ser det inte riktigt ut.
Kommer bli kanon!
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jäklar, här har du allt legat i må jag säga. Ser toppen ut!