Fästa ögonlock

Spexxarn
1 februari 2021 · 89 Inlägg

Tjena!

Letar efter bra limtips till att fästa ögonlocken med.
Råd om dubbelhäftande tejp eller kardborrband undanbes, då jag är allergisk mot det.

Tack på förhand smile

KolGruvan
1 februari 2021 · 1 450 Inlägg

Lim.. använder du 3m dubbelhäftande tejp sitter dom som berget. Plus att tejpen går att ta bort om man skulle ångra sig,  limmar du lär du förstöra strålkastarna

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Volvo 242 "Mint Condition" (1982)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
1 februari 2021 · 13 742 Inlägg

vill du ta bort dom någonsin?    Terostat 9220 om du vill att det ska sitta fast..  men är lyckotrna av plast kommer du aldrig få bort limresterna om du ångrar dig.   limmat mycket kjolpaket och vingar och sånna saker med det limmet och det är grymnt bra

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Spexxarn
1 februari 2021 · 89 Inlägg

KolGruvan skrev:
Lim.. använder du 3m dubbelhäftande tejp sitter dom som berget. Plus att tejpen går att ta bort om man skulle ångra sig,  limmar du lär du förstöra strålkastarna

Använde mig av dubbelhäftande tejp första gången och de flög av. Köpte nu Tesa 55750, som skulle vara en "starkare" dubbelhäftande tejp, upptäckte idag när jag kom hem från jobbet (körde i snöoväder) att de lossnat ute mot blinkers. Ingen lust att de flyger av igen, därav att jag hellre limmar dem.

Growe skrev:
vill du ta bort dom någonsin?    Terostat 9220 om du vill att det ska sitta fast..  men är lyckotrna av plast kommer du aldrig få bort limresterna om du ångrar dig.   limmat mycket kjolpaket och vingar och sånna saker med det limmet och det är grymnt bra

Okej, tack för tips.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang