det beror på årsmodellen men på en 99:a så är det i alla fall: Alu fälgar "Rhea" 6,5*16, klädsel "Wasa"-Textil/läder, låsbara hjulmuttrar, läderklädd ratt, mönstrad panel i valnöt eller björk...
Det beror i alla fall inte på handlaren utan det är volvo själva...
(om du skriver årsmodellen det gäller så kan jag ta reda på exakt vad det innehåller...)
Såg att du hade en 2000 så jag listar de med:Alu fälgar "Argon" 6,5*15, klädsel "Wasa"-Textil/läder, låsbara hjulbultar, läderklädd ratt, mönstrad panel i valnöt eller björk...
Det beror i alla fall inte på handlaren utan det är volvo själva
En del biltilverkade väljer själv att ta bort / lägga till saker till paketen så inte alltid det är centralstyrt. Volvo har jag ingen koll på. Bästa är att ringa just den handlaren du ska köpa bilen av.
Det beror i alla fall inte på handlaren utan det är volvo själva
En del biltilverkade väljer själv att ta bort / lägga till saker till paketen så inte alltid det är centralstyrt. Volvo har jag ingen koll på. Bästa är att ringa just den handlaren du ska köpa bilen av.
kan hända...men det vore konstigt om volvo kunde ge ut papper på vad exempelvis designpaketet innehåll år xxxx om det är handlar styrt...
Är dock ingen expert i ämnet så jag kan inte uttala mig till 100%...Men eftersom att jag själv ganska nyss köpte en S80 och därför tog reda på vad de olika paketen innehöll de olika årsmodellerna så är jag till 90% säker
Sant, men som sagt en del firmor slänger in egna paket för att locka till sig kunder. Men tror nog att det är centralt styrt i det här fallet. Men säkrast att fråga på stället där man köper.