Spoilerpaket volvo 850

Conbier
12 januari 2005 · 34 Inlägg

Behöver hjälp...

Letar efter ett snyggt och prisvärt spoilerpaket till min 850 men skulle vilja ha lite tips på olika... med tanke på om man behöver slipa dem o så innan man lackar o så... om ni har erfaraenheter av det?

Tacksam för svar:)
Conbier

Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)
bmw_jimpa
12 januari 2005 · 20 Inlägg

realcars nya kitt

dynamic_mannen
12 januari 2005 · 57 Inlägg

mitt tips är att du tittar på detta kitet har själv tänkt köpa det
http://www.g2styling.se/product_info.ph … ts_id=1328

:) utan bil stannar sverige......... ;)
Conbier
12 januari 2005 · 34 Inlägg

dynamic_mannen skrev:
mitt tips är att du tittar på detta kitet har själv tänkt köpa det
http://www.g2styling.se/product_info.ph … ts_id=1328

Jo det är jävligt snygg framspoiler... men gillar inte bakspoilern... men dem har inga sidokjolar till det?
Tack för svar:)

Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)
dynamic_mannen
11 februari 2005 · 57 Inlägg
:) utan bil stannar sverige......... ;)
Germax
13 februari 2005 · 12 086 Inlägg

Det är så jävla ruttet av G2styling, bilden av 855 är från Erebuni i USA. Som de satt sin egen logga på. www.dalhems.com tar hem hela kittet från USA, har inte jämfört priser men de kan fixa det iaf. Även till Sedan.en. Alternativt kan du importera kittet själv det kostar 5950kr (exls moms, tull och frakt) för hela kittet.

Conbier
15 februari 2005 · 34 Inlägg

Fkoff skrev:
Det är så jävla ruttet av G2styling, bilden av 855 är från Erebuni i USA. Som de satt sin egen logga på. www.dalhems.com tar hem hela kittet från USA, har inte jämfört priser men de kan fixa det iaf. Även till Sedan.en. Alternativt kan du importera kittet själv det kostar 5950kr (exls moms, tull och frakt) för hela kittet.

Tack så mkt för svaret Fkoff, jo jag har också funderat på attimportera det själv... ttycker att det är jävligt snyggt.... såg det på styling kompaniet också... men där kostar det ca 13 000 o det är för mkt... men vet du hur mkt det kostar i tull avgift o så? tack på förhand

Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)
Germax
15 februari 2005 · 12 086 Inlägg

Ja, den biten är inte lika rolig!sad
Moms är 25% och tull är 13% (tror jag).
Men om du har tur så slipper du moms/tull, lååångt ifrån alla paket kollas, även i den storleken.

Ev. kan du göra upp en deal med företaget att de sätter ett mindre värde på paketet, på så sätt lägre moms. Och frakt finns olika alternativ. Flyg går fortast, och är dyrast.. Man får använda sig av UPS lr FEDEX (lr USPS men det är skit) de levereras till dörren på 3 dagar världen över (de har slöare och billigare frakt oxå!wink) Har man tålamod och liten plånbok så kan man skicka skiten via båt! Tar sju helvets tid men mkt billigare.

Hör av dig till företaget www.erebunicorp.com

Conbier
15 februari 2005 · 34 Inlägg

Fkoff skrev:
Ja, den biten är inte lika rolig!sad
Moms är 25% och tull är 13% (tror jag).
Men om du har tur så slipper du moms/tull, lååångt ifrån alla paket kollas, även i den storleken.

Ev. kan du göra upp en deal med företaget att de sätter ett mindre värde på paketet, på så sätt lägre moms. Och frakt finns olika alternativ. Flyg går fortast, och är dyrast.. Man får använda sig av UPS lr FEDEX (lr USPS men det är skit) de levereras till dörren på 3 dagar världen över (de har slöare och billigare frakt oxå!wink) Har man tålamod och liten plånbok så kan man skicka skiten via båt! Tar sju helvets tid men mkt billigare.

Hör av dig till företaget www.erebunicorp.com

Tack så mkt för hjälpen Fkoff..... då kännar man ju rätt bra på det om man köper det hos dem... men vad händer om man typ tar det i en båt och sen typ kitet pajjas....? ersätts det på ngn sätt elller?

Gör som Ford- KÖP VOLVO =)
Volvo S60 2.5 T Sport & Volvo 850 GLT :)
Germax
15 februari 2005 · 12 086 Inlägg

Ja, försäkring finns ju.
Jag har inga erfarenheter tyvärr. Har hittills bara köpt mindre saker via flyg över atlanten.

Allt blir ju krångligt om det strular i sånna här affärer. Så det bästa är väl att försöka göra en säkr deal, man får kolla upp olika sätt att gå till väga.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang