Skylthållare fram importbil

carnut
24 juni 2020 · 119 Inlägg

Hej

Jag fick min USA skylt som passar 2/3 av plastbuffert på min stötfångare. Nåt tips hur det kan se snyggare ut? Vill fylla ut utrymmet mer. Plastramen på stötfångaren har mått 30.5 x 16 cm

https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143292/143292-cf5ea83ac61154fc55554f0f0c932d48.jpg

Senast redigerat av yesman (24 juni 2020)

Pininfarina406
24 juni 2020 · 535 Inlägg

yesman skrev:
Hej

Jag fick min USA skylt som passar 2/3 av plastbuffert på min stötfångare. Nåt tips hur det kan se snyggare ut? Vill fylla ut utrymmet mer. Plastramen på stötfångaren har mått 30.5 x 16 cm

https://www1.garaget.org/gallery/images/144/143292/143292-cf5ea83ac61154fc55554f0f0c932d48.jpg

Hej jag skulle helt enkelt kapa/anpassa hållaren i nederkant. Mvh T.

Peugeot 406 coupé "Pininfarina" (1998)
GGpucken
6 augusti 2021 · 1 Inlägg

Hmm

zleepy Trucker
6 augusti 2021 · 1 391 Inlägg

skruva bort dom fyra skruvarna som håller den där plastdelen, och montera plåten direkt på, själv hade jag väl satt den med kardborre emot, eller liten regplåtshållare för USA skylt smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 augusti 2021 · 14 007 Inlägg

zleepy skrev:
skruva bort dom fyra skruvarna som håller den där plastdelen, och montera plåten direkt på, själv hade jag väl satt den med kardborre emot, eller liten regplåtshållare för USA skylt smile

TS har säkert redan fixat detta nu. Tråden är över ett år gammal.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
zleepy Trucker
6 augusti 2021 · 1 391 Inlägg

Vettemannen skrev:

zleepy skrev:
skruva bort dom fyra skruvarna som håller den där plastdelen, och montera plåten direkt på, själv hade jag väl satt den med kardborre emot, eller liten regplåtshållare för USA skylt smile

TS har säkert redan fixat detta nu. Tråden är över ett år gammal.

/Benny

bommade det, man undrar ju varför denne "GGpucken" drar upp en gammal tråd för ett hmm...

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 augusti 2021 · 14 007 Inlägg

zleepy skrev:

Vettemannen skrev:

zleepy skrev:
skruva bort dom fyra skruvarna som håller den där plastdelen, och montera plåten direkt på, själv hade jag väl satt den med kardborre emot, eller liten regplåtshållare för USA skylt smile

TS har säkert redan fixat detta nu. Tråden är över ett år gammal.

/Benny

bommade det, man undrar ju varför denne "GGpucken" drar upp en gammal tråd för ett hmm...

Ja precis, jag gick i samma fälla innan jag raderade mitt inlägg.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
husseman
6 augusti 2021 · 1 577 Inlägg

Hmm, spännande tråd. Här kan man lära sig nåt man inte hade en aning om att man borde veta. Hehe- mvh/husse

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang