Bra bilhandlare (västra götaland, halland, jönköping, göteborg)

jakjan
26 oktober 2021 · 37 Inlägg

Har kollat på nu på blocket och massa bilhandlare, max jag vill lägga är la 50-60k
Jag är bara skeptisk då alla bilhandlare ser så ”sus” ut. Har varit och kollat på de flesta bilhandlare och bilarna ser inte jätte nice ut. Sen att firman är ägd av nån Mohammed eller Abdi. Säger inget om det men som jag har hört är det sådana som inte är dom mest ärligaste eller pålitligaste.

Jag vill bara veta ”big no no:s” gällande bilhandlare och om det är några bilhandlare ni kan rekommendera, som säljer bilar för runt 50-60k. Eller om ni inte alls rekommenderar att köpa en så billig bil hos en bilhandlare, idk. Vill bara veta vad som är viktigt att kolla på så man inte blir lurad eller blåst. Är lite skeptisk gällande alla bilhandlare typ och då kommer jag aldrig hitta en bra bil

jakjan
26 oktober 2021 · 37 Inlägg

Bilhandlarna jag har varit och kollat på är kamux borås, kamux göteborg, kungälv bilcenter. Sen har jag kollat mycket hemma på hemsidor

Presidento Of World
26 oktober 2021 · 3 327 Inlägg

Kamux är ju skojare i finkostym egentligen.. uppmanar till försäkringsbedrägeri när en ruta har spricka (köp den, ring FB om 1 månad och säg att du fick den nyligen så drar vi av 1500kr i priset...)

Bl.a Örebro. Det handlar om bilar i 190-200k klassen.

När jag faktiskt påpekade bedrägeri så vart svaret "det är så alla gör"...

Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang