Göra iordning krockad Challenger

Syftet med detta projekt är att skapa något fint av en krockad bil. Samtidigt som det kan användas som referens för vad det kan kosta att reparera utländska sportbilar där det är oftast brist på delar i Europa
  • 53 Följare
  • 22 952 Visningar
  • Uppdaterades senast 11 februari 2022
Conceited GARAGET V.D.
11 februari 2022 · 900 Inlägg

Då rullar projektet mot sitt slut...

man har nytta av övervakningskameror när man inte orkar gå ut å ta bilder själv 🤣🤣

https://www1.garaget.org/gallery/images/119/118604/118604-baf3fc85ba529a600c4dc251df67cb19.jpg


Idag åkte jag och skulle göra en framvagninställning men så hade firman lunchstängt i 1,5h. Lite lyxigt kan man tycka. Jag orkade inte vänta och sket faktiskt i det. Jag får ta det nästa vecka när jag ska åka till jobbet.

Bilen är så gott som klar. Ska poleras och rekondas, sedan tar jag riktiga bilder. Har fixat och bytt en del paneler på insidan.. köpte nya interiör paneler från en 2019 årsmodell, de har en annan look än dem som satt i 2015-2017 (borstad aluminium) riktigt fula och repiga redan från fabrik tycker jag. De nyare har en 3D look och matchar mer med bilen. Det är fortfarande smaksak men finns det någon som vill ha glänsigt bostad aluminium paneler i sin bil? 🙄



Kommer även sammanställa kostnaden för hela kalaset för er som är intresserade av liknande projekt, så missa inte dom kommande inlägg wink

Senast redigerat av Conceited (11 februari 2022)

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
Volvo xc70 "summum sport edition" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang