6770
Sök

A2 bygge kostnad?

6 april 2022
Trådstartare
Hej! I sommar har tänka att ta A2 körkort men har inte så mycke pengar att lägga på en ny fin hoj så jag tänkte att man kunde köpa en äldre A reggad mc och bygga den till A2 specefikationerna (35Kw) då gamla A hojar som gör ca 50 - 60 häst är billiga.

Men jag undrar vad det skulle kosta från att bygga den till att regga den. Jag vet att dessa årtal (ca 1975 - 1990) av mc så måste man 90% av fallen anväda sig av ett regritions kit som i snitt kostar en tusenlapp men resten av kostnaderna vet jag inte.

MVH Aron
Senast redigerat av AronOljaOchMotorras (6 april 2022)

Fri fart för ett fritt folk!
14 910 Inlägg
6 april 2022
AronOljaOchMotorras skrev:
Hej! jag i sommar har tänka att ta A2 körkort men har inte så mycke pengar att lägga på en fin hoj så jag tänkte att man kunde köpa en äldre A reggad mc och bygga den till A2 specefikationerna (35Kw) då gamla A hojar som gör ca 50 - 60 häst är billiga.

Men jag undrar vad det skulle kosta från att bygga den till att regga. Jag vet att dessa årtal (ca 1975 - 1990) av mc så måste man 90% av fallen anväda sig av ett regritions kit i snitt kostar en tusenlapp men resten vet jag inte.

MVH Aron

jag måste nog tipsa dig om att försöka hitta något ställe som är mer mc inriktat för att få dom bästa svaren..  sporthoj är nog det första jag tänker på

https://www.sporthoj.com/forum/

tror du har större lycka där..  men visst du kanske kan hitta någon här oxå med lite tur.

Kör fort så hinner inget hända...

6 april 2022
Trådstartare
Okej tack Growe, jag försöker där också

Sök