3 vill tydligen inte ha kunder som använder sin telefon mycket...

FL3JM Inga konstigheter
14 juli 2007 · 2 064 Inlägg

laika skrev:
Sen fattar jag inte varför det var så viktigt att påpeka att det var 2 invandrare som stod vid 3 ståndet.

Måste allt vara viktigt i det som skrivs i trådar? Isf så kan man radera 95% av alla inlägg i hela forumet.
Dock förstår jag din poäng. wink

Malmoe SSS -12
14 juli 2007 · 3 217 Inlägg

Nåja, alla deras kunder är inte lika missnöjda verkar det som... Som en nål i höstacken så skiner jag till och säger att det fungerar tillfredställande, om inte faktiskt väldigt bra för min del! Även om det verkar som att man hamnar i någon slags radioskugga då och då... Men det kan bero på min "normala" behandling och hänsyn till mobiltelefoner! smile

Dessa tåler inte allt, men utöver detta så är abonnemanget bra, har haft (Tre) i 3 år nu... Jag ringer till kundservice och är trevlig och får mitt ärende igenom 9 fall av 10 (inte ens gjort så många försök)...

Tror säkert att gräset är grönare på andra sidan... Men då måste man ju prova sig fram, och det gör man inte direkt med en massa abonnemang och grejer!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
bloppan Familje-räcer!
14 juli 2007 · 38 Inlägg

ToXtreme skrev:

BMW635_Robban skrev:
3 är ett jävla företag!

De blåser ju folk med bluff-fakturor. Ex Tjejen hade inne sin telefon vid 4 tillfällen och sammanlagt 6mån utan att kunna använda den och ändå fick hon räkningar på flera hundra.

När vi begärde specificerad räkning vid 4 olika tillfällen fick vi den aldrig...

Jag vet av flera andra att de haft samma problem..inklusive jag.

Nu fattar man hur de kan ha så låga priser på allt. Ni som har abonnemang där blir blåsta på pengar hela tiden!!

Kan säga att jag har stenkoll på mina utgifter, tycker inte 3 är skit nånstans! Jag har då aldrig haft några problem och aldrig åkt på några reparationsavgifter.. hade inne min förra mobil 3ggr.. fick ny mobil varje gång.. sen när den 3de börja krångla så ringde jag och klagade och fick mitt abbonnemang hävt 5månader tidigare, utan några som helsta kostnader.. så du snackar nog bara i nattmössan eller så har ni bara haft en väldans otur!

Inte så konstigt, då man får förlänga när det är 6 månader kvar.. ;D Sen har man rätt att häva abg gratis efter 3:e reparationen vid upprepat fel osv osv. (Står i avtalet..) Varit säljare åt både TRE och Telenor.. Själv har jag 3 och det funkar hur bra som helst... Skulle också hellre välja 3 än Telenor ! Bättre i det mesta än andra operatörer, och jag förstår inte varför alla är så Anti-3 ?! Alla operatörer har haft strul i början, Telia, ComvIQ, Vodafone och alla som har funnits ! Men, sorgligt det som hände här.. Jag skulle också vara grymt förbannad.. Inget snack om saken ! Men sen så har även Root några bra grejer i det som han skriver..

Det är inte snabbast man ska vara, det är uthålligast som vinner.. :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang