2415
Sök

Trimma ecu spärr

26 Inlägg
för 20 timmar sedan
Trådstartare
Tjenare, Har en 320d e91 a-traktor.
Bilen är spärrad med nya ecu. Undrar om någon vet hur man får bilen att gå lite fortare. Har testat att rycka abs men det funkar inte. Första gången jag tyckte abs kabeln ströp den på 1000 varv. Sedan stoppa jag in abs igen och startade om bilen. Då ströp inte ECUn längre och jag fick upp bilen i 60. Starta om bilen och den gick som vanligt igen. Sen dess har jag försökt göra samma sak men inget funkar. Nu stryper den vid 1000 varv igen hur jag än gör. Har kollat upp lite och alla säger att nya ecu är omöjlig att manipulera även fast jag lyckades genom att bara rycka abs så som på gamla ECUn. Nån som vet hur man ska göra och varför det funkade första gången men inte nu? Vill inte ha uppläxning om att jag inte får ta körkort förrän 20 o massa skit. Svara bara på tråden om ni har svar på frågan.

2 345 Inlägg
för 20 timmar sedan
Du gör inte som vi säger så varför ska vi göra som du säger? lol Tycker snart vi får sätta upp regler här på forumet som förbjuder denna återkommande fråga ang trim av A-traktor. Körde själv trimmad moped och körde bil som en tok när man blev 18. Man hade tur som både överlevde och även utvecklade konsekvenstänk tillslut.

Forummoderator
26 455 Inlägg
för 13 timmar sedan
Xebers76 skrev:
Du gör inte som vi säger så varför ska vi göra som du säger? lol Tycker snart vi får sätta upp regler här på forumet som förbjuder denna återkommande fråga ang trim av A-traktor. Körde själv trimmad moped och körde bil som en tok när man blev 18. Man hade tur som både överlevde och även utvecklade konsekvenstänk tillslut.

Väl talat.

Till TS: Ge fan i att försöka manipulera traktorn.

Tråd låst.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök