Wallander skrev:
Growe skrev:
Wallander skrev:
Mycket underhållande (även om man behöver ta några djupa andetag innan man går in i kommentarsfältet) - intressant att ingen någonsin har brytt sig om Volvo S70 fram tills någon elkonverterar den. :-D
en vanlig orginal s70 är ju väldigt ointresant.. men en s70r eller någon 1000hk turbo så är jag på.. men jag intreserar mig av elbilar när man slipper allt skräp och skrot alla nya elbilar har.. sånt som förstör hela bilen.. jag älskar elkonverterade gamla bilar det är riktigt ballt.. men en ny elbil är lika tiltalande som en torkad daggmask
Håller helt med, älskar enkelheten i konverterade bilar. Jag hade en S70 som gick på gas för längesen, fullsmetad med utrustning men saknade bagage, där låg gastanken. :-D
mg är väll endå en av dom enklare elbilarna iaf.. förutom e-up som är riktigt basic.. arbetskamraten har en och ja det är bokstavaligen en vanlig up med elmotor bara.. har dock inte kört den så kan inte utala mig om hur dom är. kört zoe och det var det hemskaste i bilväg jag kört tror jag.. den var riktigt riktigt tråkig och inte ens elmotorn gjorde den okej när det gäller effekt. totalt stendöd. och tråkig

Kör fort så hinner inget hända...