5795
Sök

Pioneer Avic X1bt "Cannot use drive unit"

68 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
Tjena! Jag köpte en Pioneer Avic X1bt begagnad. När jag kopplar in den i bilen så står det "Cannot use drive unit". Har jag blivit lurad eller missar jag något? Någon har även varit o pillat i kablarna men allting ser rätt kopplat ut. Någon som vet vad felet vara?

Fri fart för ett fritt folk!
15 026 Inlägg
för 36 minuter sedan
har du kopplat in handbroms ledningen ? och har du båda enheterna dels displayen men även den lösa hide away enheten?!
Senast redigerat av Growe (för 31 minuter sedan)

Kör fort så hinner inget hända...

68 Inlägg
för 33 minuter sedan
Trådstartare
Growe skrev:
har du kopplat in handbroms ledningen ?

Hur gör man det? ska jag bara ta från signalen som tänder parkeringsbromslampan i mätarhuset?

Fri fart för ett fritt folk!
15 026 Inlägg
för 29 minuter sedan
ElGurra skrev:
Growe skrev:

Hur gör man det? ska jag bara ta från signalen som tänder parkeringsbromslampan i mätarhuset?

sätt den i jord ska räcka  men läs brux anvisningarna..  jag uppdaterade mitt svar lite oxå..  jag tror inte handbromsen är problemet.. men det går ju inte att leka med den utan att ha handbromsen ansatt typ kolla på film och sånna saker   säkerhets grej..

Kör fort så hinner inget hända...

68 Inlägg
för 19 minuter sedan
Trådstartare
Growe skrev:
ElGurra skrev:
Growe skrev:

sätt den i jord ska räcka  men läs brux anvisningarna..  jag uppdaterade mitt svar lite oxå..  jag tror inte handbromsen är problemet.. men det går ju inte att leka med den utan att ha handbromsen ansatt typ kolla på film och sånna saker   säkerhets grej..

Okej, jo jag har hideaway enheten också. Jag ska pröva köpa ett nytt kablage till att börja med innan jag börjar pilla helt o hållet med elen

Sök