jag bor istort sätt bara på Scandic inte för att det alltid är det bästa men man vet man får skulle inte släpa runt på en husvagn aldrig i livet.. oftast bor vi på Victoria tower i stockholm
där har vi Avtal då vi säkert bor där totalt 400dagar om året annars bokar vi hotell själva. men jag kör scandic så länge det är möjligt. för jag vet vad jag får.. hade ett rum på clarion i Karlstad.. det vill jag inte riskera igen.. skithus och dusch var mitt i rummet inglasat.. aldrig mer
Nu har jag bytt postition på jobbet så blir inte hotell så ofta.
men som i helgen var jag till Mora lördag-måndag bodde i någons lägenhet det är inte vanligt men det var upplägget där tydligen. kändes så där måste jag säga men samtidigt husvagn -20 nej tack..

längsta jag bott i sträck på hotell i tjänsten är 8veckor. innan jag bytte postion på jobbet så hade jag cirka 100dagar om året borta
för mig är frukosten helig.. ingen frukost och jag är inte där

fick bo på något skumnt hotell i vårgårda före jul det var bra hotell men frukosten.. där blev jag rejält lurad.. visst fungerde den men jag som inte är en 50kg liten gosse behöver en rejäl frukost.. en macka ett ägg och en kopp kaffe räcker knappt fram till 8 på morgonen innan man är hungrig..

på Scandic har jag hela upplägget klart.. 4 pannkakor 5köttbullar 2mackor med ost och skinka fil och flingor minst 10skivor vattenmelon oftast blir det några extra sen ett antal glas Apelsinjuice äter jag det 06.30 står jag mig fram till 16 innan jag behöver äta.