[quote="c20let2k"][quote="The-GOAT"][quote="c20let2k"][quote="The-GOAT"]VAG är inte i närheten av ett signum (pun) för kvalitet. Inte en koncern jag skulle bruka som måttstock gällande tillförlitlighet.
Fast, det är alltjämt kul att du är nöjd med fabrikatet och Insignian.
Det förekommer stora kamkedjeproblem även efter uppdateringen utav spännare och kedjor, men det är inte lika illa som innan och vid ynka 50.000km är det förhoppningsvis riskfritt.[/quote]
Om du inte har något annat att komma med än kritik och svammel så kan du skriva i någon annan tråd än i min då uppenbarligen inte har någon egen erfarenhet av opel bilar utan bara vad du tror och läser runtom.[/quote]
Jag har ägt mängder med Oplar, både ganska nya och några väldigt gamla.
Men, du vill alltså bara ha medhåll och några skribenter som smeker dig medhårs.
Köpråd innebär just, råd från andra medlemmar.[/quote]
Det där är nog det dummaste jag har läst på länge, du skriver bara skit och svammel om opel och insignia, men du har ägt massor av oplar, varför vara så dum att köpa massor av opel bilar om dom är så dårliga som du skall ha det till?
Tack, du fick mig att skratta bra nu iaffall

Jag skulle iaffall inte köpa ett bilmärke om och om igen om det bara var skräp, så antigen ljuger (vilket jag tror) eller så gillar du (i din mening)
[quote="c20let2k"][quote="The-GOAT"][quote="c20let2k"][quote="The-GOAT"]VAG är inte i närheten av ett signum (pun) för kvalitet. Inte en koncern jag skulle bruka som måttstock gällande tillförlitlighet.
Fast, det är alltjämt kul att du är nöjd med fabrikatet och Insignian.
Det förekommer stora kamkedjeproblem även efter uppdateringen utav spännare och kedjor, men det är inte lika illa som innan och vid ynka 50.000km är det förhoppningsvis riskfritt.[/quote]
Om du inte har något annat att komma med än kritik och svammel så kan du skriva i någon annan tråd än i min då uppenbarligen inte har någon egen erfarenhet av opel bilar utan bara vad du tror och läser runtom.[/quote]
Jag har ägt mängder med Oplar, både ganska nya och några väldigt gamla.
Men, du vill alltså bara ha medhåll och några skribenter som smeker dig medhårs.
Köpråd innebär just, råd från andra medlemmar.[/quote]
Det där är nog det dummaste jag har läst på länge, du skriver bara skit och svammel om opel och insignia, men du har ägt massor av oplar, varför vara så dum att köpa massor av opel bilar om dom är så dårliga som du skall ha det till?
Tack, du fick mig att skratta bra nu iaffall

Jag skulle iaffall inte köpa ett bilmärke om och om igen om det bara var skräp, så antigen ljuger (vilket jag tror) eller så gillar du (i din mening) skräpbilar..[/quote]
Man kan givetvis läsa vad jag har skrivit, där jag tydligt skrev att Opel sedan mitten utav åttiotalet inte har levererat några vidare välfungerande produkter.
Jag har ägt några fwd-Oplar plus en Omega A 2.0i med SOCH/DOCH och dessa har verkligen inte levererat som de tidigare många olika OHV och CIH-motorförsedda modellerna gjorde i min ägo.
Jo, en Astra F Caravan facelift med X14XE var faktiskt väl fungerande under den korta tid jag ägde den, men hade givetvis några små spännande elfel till både C-lås och radio-displayen som enbart ville visa ibland vilken station som det lyssnades på med sin blekt gul/vita ton.
Men man läser givetvis vad man önskar och vill ta till sig.