Enkelt sagt så är tempsensorn en termistor, som ändrar sitt motstånd beroende på temperatur.
Du mäter motståndet över den via T8G/8 och jord.
Styrdon brukar även ha ett internt motstånd i slingan där den övervakar temperaturförändringar ifrån tempsensorn.
Är enligt schemat en PTC så motståndet bör öka i takt med temperaturen.
Nu har ju du kanske lite fel diagnosutrustning för detta jobb, eller kan du se ärvärden i HVAC?
Kolla isåfall vad du har för temperatur i stolarna.
PTC givare som ballat ur = hög temperatur i stolarna fast de är kalla = J774 slår ifrån på sätesvärmen.
Har du spänning ut ur J774 till värmeslingan och de fortfarande är kalla så råder jag att belasta den kretsen.
KAN vara en övervakning som ligger och då får du 12v och ingen ström.. sen varför ett säte skulle övervakas kan jag ej svara på, men VAG slutar aldrig förvåna mig.

Det ser ju enligt schemat ut som att båda stolarna ligger i samma slinga, så ett avbrott skulle ju slå ut båda två.
Det är så jag tolkar schemat iallafall.
Mätte du spänningen med plus på pin 5 och jord på jorden enligt schemat (eller jordsidan av värmeslingan)?