5469
Sök

Lite sportigare bil till kring 200.000?

629 Inlägg
för 1 timme sedan
amazinjoey skrev:
The-GOAT skrev:
Superiora skrev:

Drift priset går ju inte att klaga på. Synd bara att det är en Tesla, köper man en sås stödjer man ju Elon Musk, och den idioten klarar vi utan.

Köper man en sås kan man stödja Leif Mannerström.
Kan du utveckla lite mer om hur Elon Musk är en idiot?
Kan du även skriva om andra bilföretags ledare och vad de står för?
Exempelvis BMWs ägarfamilj Quandt eller varför inte KIA/Hyundais VD?

Tror det är dags att ge dig från denna diskussionen och tråd, du tillför inget...

Tycker du att det jag citerar tillför något i frågan?
Jag har däremot i var inlägg svarat på något som andra skribenter har tillfört samt fört diskussionen framåt, helt enligt forumsreglerna, till skillnad från det du nyss skrev i egenskap av någon självutnämnd hobbymoderator där du ber mig lämna tråden.
För övrigt anser jag att kamkedjeproblemet faktiskt kvarstår sett till haverier utöver de kända problemen med kopplingar och växellådor.
Eftersom jag inte har skygglappar på gällande Opel SAAB kanske jag har en nyktrare syn gällande problemen.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

61 Inlägg
för 7 minuter sedan
Trådstartare
amazinjoey skrev:
The-GOAT skrev:
Superiora skrev:

Drift priset går ju inte att klaga på. Synd bara att det är en Tesla, köper man en sås stödjer man ju Elon Musk, och den idioten klarar vi utan.

Köper man en sås kan man stödja Leif Mannerström.
Kan du utveckla lite mer om hur Elon Musk är en idiot?
Kan du även skriva om andra bilföretags ledare och vad de står för?
Exempelvis BMWs ägarfamilj Quandt eller varför inte KIA/Hyundais VD?

Tror det är dags att ge dig från denna diskussionen och tråd, du tillför inget...

Tack!
The-GOAT kommer bara med lögner och svammel och sitt uppenbarliga HAT emot opel, gissar att han aldrig har körd någon Insignia, eller OPC modell överhuvudtaget.
Ber dig åter igen lämna tråden om du inte har något nyttigt att tillföra.

amazinjoey, vad är det för service intervall på AF40 lådorna? Spolar man dom eller tappa av så mycket det går sen fylla på igen?
Har koll det allra mesta angående Insignia dock med manuell låda då min nuvarande är manuell F40.
Är väl haldex gen5 på faceliften om jag inte tar fel, är det samma metod för att serva bakaxeln som på den jag har nu? (2012)

Vet om en OPC Insignia som har gått 35.000mil utan att ha bytt kedjor, den byts oljan varje 500mil, antar det är därför kedjorna på den håller.

Sök