5960
Sök

Kan inte hitta "reservdel" till Skoda Superb 2016

1 Inlägg
fredag 09:01
Trådstartare
Hej forum!

Första gången jag skriver här så hänvisa mig rätt om jag nu bör skriva inom annan kategori.
På bilden i nedan länk ser ni "handtaget" som man lyfter och drar i för att fälla ut dragkroken på min Skoda Superb 2016. När jag köpte bilen fanns det inte med (förmodligen bortsliten av någon anledning ?)

Jag försöker hitta en ny sådan men kan för mitt liv inte hitta. Jag förstår att sannolikheten är väldigt låg att "tappa bort" den.

Undrar därför om det finns någon här aom har möjlighet att hjälpa mig på traven - ge tips om vart jag bör leta osv. Bör jag höra av mig till en skoda-återförsäljare? Är verkligen inte kunnig när det kommer till bilar, så uppskattar all hjälp jag kan få!

https://www1.garaget.org/gallery/images/254/253164/253164-844cc7f1df5bb7d92b3f1c5faaecb33f.jpg

7 Inlägg
fredag 16:27
Längesen jag bytte en sån men om jag minns rätt så var det komplett med vajer o grejer, åk till en auktoriserad skoda anläggning och be om reservdelen. Lite suddigt minne men har för mig att stötfåångare bak ska demonteras för att komma åt detta var dock på vw men brukar vara samma. Någon får rätta mig om jag har fel då det var ett bra tag sedan

Sök