5114
Sök

The Grand Tour med nya programledare.

957 Inlägg
Igår 20:15
Trådstartare
Vi har förmodligen alla sett uppdaterade BBCs Top Gear med Clarkson, Hammond och May samt tittat vidare på The Grand Tour (TGT) efter att Clarkson blivit paria hos BBC.
Vad tycker ni om de nya programledarna för TGT?
Fungerar deras samspel?
Är det en bra sammansättning?
Jämför ni med gubbtrion?
Vad är era förväntningar?
Skyr ni programmet pga uteblivna trion?

Jag tycker det fungerar bra, men symmetrin som Jezza (The big ape), hamstern och captain slow (captain sense of no direction) är omöjlig att uppnå.
Dessa tre skulle kunna leda ett program om torkande färg eller kylskåpsmagneters hållfasthet och det skulle ändå bli underhållande, anser jag.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

957 Inlägg
för 7 timmar sedan
Trådstartare
jaka54 skrev:
Var går det programmet? Betalkanaler?

Det finns inga gratiskanaler.

För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras.

* Voff voff *
11 327 Inlägg
för 6 timmar sedan
jaka54 skrev:
Var går det programmet? Betalkanaler?

Amazon Prime hittar du det på. smile

Har för övrigt inte hunnit kolla själv än, men kommer absolut ge det en chans.
Senast redigerat av Brådhis (för 6 timmar sedan)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

64 Inlägg
för 4 timmar sedan
Jag hade inga jättehöga förhoppningar men tänkte ändå se det med öppet sinne, efter att ha sett trailers och dylikt så kändes det ändå lovande.
Såg första avsnittet igår och tyckte det var bra, men kändes ändå lite som att jag blev lite besviken. Fortsätte ändå titta idag och tyckte det blev ett rejält lyft efter andra avsnittet!
Nu har jag precis sett färdigt avsnitt 3 och jag tycker faktiskt det funkar riktigt bra med dessa tre!

Dom är ju inga Clarkson, Hammond och May, men jag tror verkligen det här kan bli något.

6 943 Inlägg
för 48 minuter sedan
OK!
Har bara Tele 2 basutbud !1, 2,3,4,5,6,7,8,9,12 och 62 plus BBC och aljasera på 34 och 35).
Skulle aldrig betala för något annat!

Sök