www.photobucket.com fungerar alldeles utmärkt, dessutom blir det bra kvalle när man lägger in bilderna på forumet
Garagets galleri verkar inte funka som det ska, för jag kan då inte lägga in IMG länkar till en garaget sida för det blir bara kryssat
Det fungerar precis som det är tänkt, det är bara inte tillåtet att göra hotlinks till Garaget från andra sidor. Du kan däremot utmärkt lägga in bilderna från galleriet i Garaget forum, det finns till och med fält för varje bild där bbcode är fixat och klart för att kopieras och klistras in i forumet.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
När jag laddade upp bilderna på Geting.se så raderades dom efter en och en halv månad, värdelös sida om ni frågar mig. Kör på garagets eller Imageshack.us men där tas vissa av bilderna bort efter ett tag.
Gör som jag skaffa en internetleverantör där du får en 5 gigs hemsida på köpet. va förlat för att orka bygga en hemsida och vips så kan man ha massa kort
www.photobucket.com fungerar alldeles utmärkt, dessutom blir det bra kvalle när man lägger in bilderna på forumet
Garagets galleri verkar inte funka som det ska, för jag kan då inte lägga in IMG länkar till en garaget sida för det blir bara kryssat
Det fungerar precis som det är tänkt, det är bara inte tillåtet att göra hotlinks till Garaget från andra sidor. Du kan däremot utmärkt lägga in bilderna från galleriet i Garaget forum, det finns till och med fält för varje bild där bbcode är fixat och klart för att kopieras och klistras in i forumet.
Konstigt, för jag kan inte göra [IMG] länkar till bilderna, däremot funkar vanlig URL utan problem
Hade det inte varit för att jag inte kan se bilderna själv så hade jag använt garagets istället för Photobucket
Vill ju kunna följa min egna tråd så att jag kan se framstegen
redbull- det är där jag har laddat upp bilderna. vissa av dom iaf
Inga bilder försvinner eller har försvunnit på geting.
Mäki skrev:
När jag laddade upp bilderna på Geting.se så raderades dom efter en och en halv månad, värdelös sida om ni frågar mig. Kör på garagets eller Imageshack.us men där tas vissa av bilderna bort efter ett tag.
Nepp, INGA bilder raderas som sagt. Ge mig gärna en adress till en bild som skulle ha raderats.
Geting.se har för stunden 53 246 bilder online, och skulle troligen inte ha det om jag raderade efter 1-1,5 månader