4189
Sök

Ljudbygge i 240:n lr avgasbygge V70:n?

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Tjenis! big_smile
Löning snart då och jävligt sugen på massa roligt..
Men allt kostar ju pengar så man måste ju prioritera..

Så nu tänkte jag höra mig för vad ni tycker jag ska lägga pengarna på denna månad.. tongue

De största planerna på gång nu:

Bygga ett avgassystem till v70:n med hjälp av alla fina verktyg som finns på jobbet(Rundbock och svets som går super bra)
Detta är tänkt att byggas i 3 " rostfritt från katalysator med dubbla utblås(troligen japsdämpare som kommer passas in så bara utblåset syns)

Men har ni förslag på andra lösningar så är det välkommet..
Kommer byggas troligen efter arbetstid men inte helt otroligt att det kommer arbetas på arbetstid heller med mitt jobb (El- och Instrumenttekniker:D ) tongue

Andra är att glasfibra bagaget på 240:n + köpa en bas av en polare och ytterligare ett monoblock i butik, blir troligen en extra 7" skärm med som ska sitta där bak och dra onödig ström big_smile

Men som sagt.. kostar kanske 5 tusen oavsett vilket av projekten jag väljer..
Och båda finns det inte pengar till.. Och troligen inte tid heller..

Så vad tycker ni låter bäst? tongue  Tar ju en jävla tid båda två..
Kan va kul å veta vad ni tycker man ska sats på big_smile

Snart Vallåkra och dit ska jag med v70:n så dubbla utblåsen ligger högst på min Lista..

MVH DJ AGGWA big_smile big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

3 627 Inlägg
20 juli 2007
Avgassystem tongue Men jag tkr inte du ska en japs, bättre att skaffa en Simons dämpare a la rostfri och ett 4" utblås smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
Ställer nog troligen in båda projekten nu.. V70n har troligen åkt på växellådshaveri så då blire dyrt för mig + att jag fått en bil i sidan av den..

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Sök