bilder på den krockade supran i E6

darkwizard Fordonstekniker
30 juli 2007 · 1 740 Inlägg

Det här emd tidningar och elskrivelsde har man själv råkat ut för. Men mitt dom en förlåtelse för. Hoppas dom gjorde det för dit med.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Shaboy Chaffis
30 juli 2007 · 285 Inlägg

MrsWempa skrev:

response skrev:

AnteraMAN skrev:
Jupp de e jag O jag lever sitter hemma just nu, kom hem för 1.5 timme sen tack alla ni som önskade att jag skulle krya på mig för de har jag gjort.
Jag har inte brutit ett enda ben men däremot är knäna lite svaga men läkarn sa att e går över.
För alla er som tror att räcket är ditlagd så kan ja säga att jag till o med kommer ihåg hur o när räcket kom in i bilen för jag var fullmedvetande den passerade min kropp med några centimeter, annars hade nog halva mig vart spetsad. Dörren räddade mig lite grann samtidigt som den klämde mina knän så illa att ja inte kunde gå på 3 dagar. Nu kan jag gå fast på kryckor men om 3 veckor ska jag nog kunna springa som vanligt igen=).

Vad bra att ni båda klarade er oskadda!
Kankse lite okänsligt att fråga det såhär nära efter olyckan, men varför lämnade du kompisen i bilen?

Han var ju själv i bilen, det var iaf det som jag uppfattade i tråden på Zatzy.

Skönt att du mår såpass bra som du gör, det kunde ju gått mkt värre än vad det gjorde!!

Krya på dig!smile

där ser man nån som förstått att tidningen inte vet allt tack så mkt för att du är där o förklarar Mrswempa=)

Senast redigerat av AnteraMAN (30 juli 2007)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Shaboy Chaffis
30 juli 2007 · 285 Inlägg

för er alla andra jag var helt ensam i bilen (högerstyrd) iofs så låg ju ratten inte på rätt plats precis, men dumt ändå att dom på GT hade skrivit att vittne hade sett föraren springa ut från bilen och att polisen patrullera. för det tror ja inte polisen gjorde så det är bara lögn.
Ja kan bara säga att de värsta var inte själva olyckan de gick på 1 sekund o de hördes massa konstiga ljud. men de riktigt otäcka var när jag skulle ta mig ur bilen och kommer på att jag sitter fast istället. efter 1 minut fastklämd så började det göra väldigt ont o jag tappade känseln helt i högra benet när räddningstjänsten hade kommit.
Men det roliga är att mina skrapsår ser ut som att jag ramlat av en cykel ändå haha.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Kettunen
30 juli 2007 ·

Fy fa!! Han hade gud med sig!
Första tanken var oxå att detta skedde i lågnt över 100km/h i alla fall. Men vette fan! Synd me bilen. Fixar det sig med försäkring o så????
Lycka till

Shaboy Chaffis
30 juli 2007 · 285 Inlägg

Kettunen skrev:
Fy fa!! Han hade gud med sig!
Första tanken var oxå att detta skedde i lågnt över 100km/h i alla fall. Men vette fan! Synd me bilen. Fixar det sig med försäkring o så????
Lycka till

vi får la ta o hoppas att ja får pengar ja tog ju lån bara för att köpa mina fälgar så pengarna behövs mycket väl

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang