Vart kan man beställa billiga dvd skivor?

mr_persiano *GULAN*
4 augusti 2007 · 647 Inlägg

Någon som vet vart man kan köpa billiga dvd skivor? (Toma) Både i Sverige och utomlands!

Senast redigerat av mr_persiano (4 augusti 2007)

FireTraXX DFFL
4 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

Handlar alltid ifrån: http://www.discsonline.se/

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
camaro67 Meister
4 augusti 2007 · 6 763 Inlägg

jag vet ju inte vad du har tänkt dig.. Men ska du inte sälja filmer så duger väll biltemas skivor

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
WilYawn Golle
4 augusti 2007 · 448 Inlägg
James May: In other news.... I've fitted a fan!
FireTraXX DFFL
4 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

WilYawn skrev:
www.wesellcd.com äger!

Handlar där med, fast glömde de tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
mr_persiano *GULAN*
4 augusti 2007 · 647 Inlägg

WilYawn skrev:
www.wesellcd.com äger!

Jo jag har altid handlat där oxå! Men jag märkte att dom har höjt priserna hmm

mr_persiano *GULAN*
4 augusti 2007 · 647 Inlägg

camaro67 skrev:
jag vet ju inte vad du har tänkt dig.. Men ska du inte sälja filmer så duger väll biltemas skivor

Nja jag litar inte riktigt på Biltema... Vill ha mina filmer ett bra tag fram över big_smile

FireTraXX DFFL
4 augusti 2007 · 9 020 Inlägg

mr_persiano skrev:

camaro67 skrev:
jag vet ju inte vad du har tänkt dig.. Men ska du inte sälja filmer så duger väll biltemas skivor

Nja jag litar inte riktigt på Biltema... Vill ha mina filmer ett bra tag fram över big_smile

Det är när man ska sälja som man tar billiga skräpskivorna (Om man är elak) och de dyra kvalitétsskivorna till sig själv.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
dutte65
4 augusti 2007 · 6 Inlägg
dusty Living in the fastlane
4 augusti 2007 · 2 616 Inlägg

jag köper alltid verbatim från wesellcd smile bra skivor till ett bra pris smile

golf_greatpower
5 augusti 2007 · 257 Inlägg
"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
Karlzzon The One Evolution
5 augusti 2007 · 1 627 Inlägg

wesellcd  handlat där 2 gånger nöjd båda

Fäll ner pungen och landa
gorre
6 augusti 2007 · 250 Inlägg

handla på wesellcd jag köper white top dom har alltid funkat perfekt
handlat på disconline nån gång också men då fick jag skivor där exakt varannan skiva i bunten bara gick att bränna i hälften av den fart som det stod att man skulle kunna.

så handla på wesellcd

Addekarlsson Kontot inaktivt
8 augusti 2007 · 104 Inlägg

discsoline och wesellcd är dom 2 nätbutiker där jag köper skivor. Handlar alltid minst 200 st i taget. Verbatim 16x dvd+r blir det alltid för min del.
Handlat från dessa 2 butiker i några års tid, och kommer fortsätta så länge dom håller butikerna öppna.

Mvh/ Adde

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang