21 augusti 2007
Trådstartare
Måste få skriva av mig lite...
Hade inbrott i bilen för nån månad sen och de snodde min kära laservarnare. Nån vecka efter åker jag dit i en laserkontroll på E4'an mitt i natten och blir av med lappen i 3 månader och får lite fina böter...
Skulle precis köpa ny bil när detta inträffade, och helförsäkring skulle kosta ~5500kr/år.
Jaja, bara börja cykla. En vecka cyklar jag, sen snor nån jävel min cykel... Skaffar en till, och dom snor den också... TACK!
Sen försöker nån sno mina original volvo-fälgar, vilket resulterar i att när en polare till mig ska låna bilen så sitter hjulet endast fast på låsbulten...
Igår skulle man bära upp lite skit på vinden, och när man kommer upp så upptäcker man att man haft inbrott och nån har snott allt av värde. Bl.a. mina playstation konsoller m.m.
Och idag skulle jag kolla vad helförsäkring skulle kosta till bilen jag ska köpa.
Börjar med att tjejen i andra sidan luren gratulerar till mitt nytagna körkort... Nä, jag har haft körkort i över 3 år upplyser jag henne om. Tydligtvis så räknas det som att jag haft körkort sen jag fick tillbaks lappen. Och tack vare detta ska det nu kosta ~12500kr/år i helförsäkring, 7000kr mer än innan (!)
Det kvittar ta mig fan hur mycket man jobbar och står i för att få lite pengar över till annat så blir man av med dom för att folk ska jävlas med en..
Blir så förbannat trött på allt, var fan är rättvisan?...