27 augusti 2007
Trådstartare
Tja.
Hoppas att det är någon som kan ge något vettigt svar å kanske själv kört japanare.
Min bil vägrar gå så fort man trycker ner gasen typ halvmycket å knappt det.
Den är skitsvår å starta, man får hålla på ganska mycket å när den gör det får man absolut INTE röra gasen på säkert 1 minut.
Den är helt omöjlig å köra i uppförsbackar, den hoppar som en kanin å lite till så resutlat..det börjar bli dyrt å gå på massage varje gång=))
Har kollat LMM å den verkar hel..provade byta med polarens 323 å resultat...Ingen skillnad, Kollat om lamdasonden funkar..svar negativt..den funkar, soppapumpen funkar hur bra som helst, kollat felkoder...inga felkoder kunde hittas.
MEn bilen är skittjurig.
Har man varmkört den å ska starta den får man hålla på upp emot 30 minuter innan den går i gång grinig.
Står man still å försöker tvinga upp den i varv då motorn är varm så tar det en evighet innan den kommer upp i varv och den ryker illa bak.
Ibland låter det som att den slåt ut allt i insuget oxå men det kan vara inbildning.
Alla vet ju att Jappsar kan inte ens en atombomb ta död på men inga regler utan undantag.
Den har aldrig någonsin krånglat förut oavsett årstid å vilken typ av bränsle man har haft.
Den har gått även om lufftfiltret har varit helt igensatt, den har alltid gått utan att visa några som helst tecken på protest men sen kom det bara helt plötsligt efter att man hade tankat.
Å jag har kört bort gammla soppan å hällt i nytt men det har inte hjälp.
Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara