SR20DET kuddarna ska passa, men jag vet inte om dom är speciellt mkt bättre än originalkuddarna. www.apexperformance.co.uk säljer både Apex och Nismo kuddar. Du kan även kika på www.200sx.nu under annonsdelen, är någon i klubben som tillverkar egna, kommer dock inte på vad han heter just nu.
Jo då jag har lagt ut annons på 200sx.nu redan efter hårdare kuddar, anledningen att ja fråga om sr20det kuddar passar är att ja nosade runt på ebay å de hade bara kuddar till s13 med sr20 motorn.Har kollat på apexperformance med, men jag känner att man borde komma billigare undan än 2000 plus frakt som NISMO kuddarna kostar.. komforten är inte prio 1 med mitt bygge Får försöka ragga tag i MostWanted-LKPG då å höra va han har å erbjuda
Anledningen till det är väl att våran europeiska 200sx med ca18det motorn aldrig sålder i tex US,utan dom hade 240sx utan turbo och sen S14 med sr20 motorn.
s13 fortsatte tillverkas fram till 1998 tror ja, för den japanska marknaden som då hette 180sx, å hade sr20det motorn och annat kjolpaket...därför det finns s13 med sr20 motorn som standard..... 240sx är en 2.4liters utan turbo ja..
Blida skrev:
Anledningen till det är väl att våran europeiska 200sx med ca18det motorn aldrig sålder i tex US,utan dom hade 240sx utan turbo och sen S14 med sr20 motorn.