Biltema har ju börjat med aluminiumrör för insug. Jag vet däremot inte hur finishen är på dem.
Ebay. Mycket skräp finns där men det ser ju koolt ut om man vill det. Där finns bra märkesgrejer också.
Vad har du för motor? D16 eller B16? Jag är inte helt hemma på när de bytte men din crx ser så ny ut att det kan vara B16? Den har jag i sådana fall ingen vidare koll på. Om du har D16 motorn kan du ju göra som jag, såhär: Först original gummislang/rör. I änden på det ett 90graders 3tums rör in bakom batteriet. Mitt batteri är lite smalare än original och jag har flyttat hela batteri+tråg ~20mm närmare motorn så jag får plats med ett stort billigt papperskonfilter bakom batteriet. Sedan har jag byggt en låda runt filtret och klätt in den med sån där blänkande självhäftande skumplast isolering. Den inbyggda plastlådan som sitter under original luftburk har jag tagit bort så det mynnar ett stort hål upp till filtret från kofångaren. Det märks att den får i sig mycket mindre varmluft nu än tidigare så det funkar bra. Däremot är det ingen show-installation. Det ser ut som skit helt enkelt. :rolleyes:Men har man nollbudget så... Dessutom kör jag oftast med stängd huv.

Man ska inte inbilla sig att CAI ger någon enorm effekt, men på just D16 motorn så är insug och avgas en bra början. 150-155 hästar är inga orimliga siffror om du har D16z5 med lite kvalitetsextraktor, 2.25tums rör och lite mappning.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.